2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
سریال قطب شمال چند قسمت است + روزهای پخش

سریال قطب شمال چند قسمت است + روزهای پخش

سریال قطب شمال چه روزهایی و از کجا پخش می شودو در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال قطب شمال مجموعه جدید فیلیمو است که داستانی بسیار جذاب و عاشقانه دارد و تماشای آن برای افراد بالای 15 سال می تواند هیجان انگیز باشد.

 

خلاصه داستان سریال قطب شمال

به نوشته فیلیموشات قطب شمال، اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو است. این رمان اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی، یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین داستان‌های کلاسیک جهان است. این رمان که در سال ۱۸۴۴ تا ۱۸۴۵ نوشته و منتشر شد، داستانی حماسی از انتقام، بخشش و رستگاری را روایت می‌کند که خواننده را به سفری پرفراز و نشیب در اعماق تاریکی و روشنایی روح انسان می‌برد.

 

در خلاصه داستان سریال قطب شمال آمده‌ است:  همایون و ارغوان در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد. آرشام یکتا متولد می‌شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائن‌ها برای آرشام هموار شود. این سریال، برگرفته از رمان برجسته کنت مونت-کریستو و اثر ماندگار الکساندر دوما است.

 

این مجموعه نمایش خانگی را امین محمودی کارگردانی کرده که تجربه نویسندگی سریال‌هایی همچون ملکه گدایان و عقرب عاشق را دارد.

عکسی از سریال قطب شمال

تعداد قسمت های سریال قطب شمال

سریال قطب شمال در 12 قسمت ساخته شده است اما آن طور که فیلیمو اعلام کرده ممکن است تعداد قسمت های این سریال نمایش خانگی تغییر کند.

عکسی از سریال قطب شمال

زمان پخش سریال قطب شمال

سریال قطب شمال از فیلیمو پخش می‌شود و شما می توانید هر جمعه از ساعت 8 صبح به تماشای قسمت جدید آن بنشینید.

عکسی از سریال قطب شمال

بازیگران سریال قطب شمال

فرزاد فرزین در سریاتل نمایش خانگی قطب شما نقش آرشام یکتا را بازی کرده است.

 

آناهیتا درگاهی، نازنین بیاتی، امیرحسین فتحی،عباس جمشیدی‌فر، فرزاد حسنی، شهرام قائدی، فرهاد آئیش و امیر دژاکام بازیگران دیگر این سریال هستند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.