2024/05/21
۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
سریال رخنه چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار

سریال رخنه چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار

همه آنچه درباره سریال رخنه باید بدانید، از خلاصه داستان و تعداد قسمت ها تا ساعت پخش و تکرار در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال رخنه مجموعه جدید شبکه یک است که با توجه به داستان و موضوعی که دارد می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. اطلاعات کامل درباره این سریال را در ادامه بخوانید.

 

خلاصه داستان سریال رخنه

جام جم نوشت، سریال ‌رخنه‌ تولید جدید مرکز سیمافیلم با محوریت هوافضا و با هدف نمایش توان علمی و دفاعی کشورمان تولید شده است. کارگردانی سریال تا جایی با علی غفاری بود که پیش از این آثاری مثل سریال بچه مهندس را ساخته است. البته بخش اعظم سریال رخنه را حمیدرضا لوافی کارگردانی کرده است که پیش از این سریال شهباز را ساخته بود.

 

مهدی شفیعی، تهیه‌کننده ‌رخنه‌ درباره داستان این مجموعه تلویزیونی گفت: داستان سریال ‌رخنه‌ مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که ‌ روی موشک‌های ماهواره‌بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان روبه‌رو می‌شود.

 

شفیعی در ادامه بیان کرد: این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه تولیدات حادثه‌ای مرکز سیمافیلم است و داستان آن از تنوع گونه‌های (ژانرهای) متنوع برخوردار است و حوزه‌های امنیتی، علمی و خانوادگی را دربر می‌گیرد.

 

این سریال علاوه بر پرداختن به ظرفیت‌های موجود در مراکز علمی و فناوری کشور در حوزه دفاعی به‌ویژه در صنعت هوافضا و تلاش دانشمندان و نخبگان کشورمان در حوزه پدافندی و دفاعی جمهوری اسلامی، مخاطرات و تهدیداتی را که این افراد در این مسیر با آن مواجه هستند به تصویر درآورده است.

عکسی از سریال رخنه

تعداد قسمت های سریال رخته

این سریال به گفته تهیه کننده آن در ۳۰ قسمت تولید شده است و پخش می شود.

 

ساعت پخش و تکرار

سریال ‌رخنه‌ هر شب ساعت۲۲و ۱۵دقیقه از آنتن شبکه یک سیما پخش می‌شود و شما می توانید در ساعت های 1:30 بامداد و 11 صبح به تماشای تکرار آن بنشینید.

عکسی از سریال رخنه

بازیگران رخنه

دررخنه‌ بازیگرانی نظیر نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی‌تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی حضور دارند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.