2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با اپلیکیشن

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با اپلیکیشن

درحال‌حاضر امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از طریق سایت و اپلیکیشن علی بابا وجود دارد. افرادی که به‌طور دائم با اتوبوس یا وسایل نقلیه دیگر مانند قطار و هواپیما به سفر می‌روند می‌توانند با نصب اپلیکیشن به‌راحتی در هر نقطه‌ای از کشور بلیط اتوبوس موردنیازشان را بخرند.

درحال‌حاضر امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از طریق سایت و اپلیکیشن علی بابا وجود دارد. افرادی که به‌طور دائم با اتوبوس یا وسایل نقلیه دیگر مانند قطار و هواپیما به سفر می‌روند می‌توانند با نصب اپلیکیشن به‌راحتی در هر نقطه‌ای از کشور بلیط اتوبوس موردنیازشان را بخرند. شما می‌توانید نسخه اندروید این اپلیکیشن کاربردی را از کافه بازار، مایکت و سایت علی بابا دانلود کنید.

 

همچنین کسانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند هم می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس علی بابا این اپلیکیشن را از اناردونی، سیبچه، آی پس و سیب اپ دانلود و نصب کنند. ما در ادامه این مطلب بیش‌تر درباره نحوه استفاده و مزایای این اپلیکیشن با شما صحبت خواهیم کرد؛ پس همراهمان بمانید.

 

مراحل خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از طریق اپلیکیشن

خرید بلیط با نصب اپلیکیشن خرید اینترنتی بلیط اتوبوس علی بابا بیش از هر زمان دیگری آسان‌تر شده است. البته این اپلیکیشن فقط برای خرید بلیط اتوبوس طراحی نشده بلکه شما می‌توانید بلیط قطار و هواپیما، انواع تور و اقامتگاه‌های مختلف را هم به‌صورت آنلاین از طریق این اپلیکیشن بخرید.

 

دانلود و نصب اپلیکیشن

اولین قدم برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، دانلود اپلیکیشن علی بابا است. همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم؛ اپلیکیشن علی بابا در بسیاری از فروشگاه‌های اپلیکیشن معروف در دو نسخه اندروید و آیفون به‌صورت رایگان وجود دارد. شما با توجه به سیستم‌عامل تلفن همراهتان باید یکی از آن‌ها را دانلود و نصب کنید. فرآیند دانلود و نصب این اپلیکیشن بسیار آسان بوده و کم‌تر از چند دقیقه طول می‌کشد.

مراحل خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از طریق اپلیکیشن

ثبت‌نام در اپلیکیشن

دومین مرحله برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس علی بابا، ثبت‌نام در اپلیکیشن است. با واردکردن شماره تلفن همراهتان کدی برای شما پیامک خواهد شد. شما باید این کد را در فیلد موردنظر وارد کنید تا امکان استفاده از اپلیکیشن برای شما فراهم شود. در مرحله بعدی با تکمیل اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، اطلاعات حساب بانکی و... فرآیند ثبت نام شما کامل می‌شود. همچنین با ثبت‌نام در اپلیکیشن علی بابا شما می‌توانید فهرستی از علاقمندی‌هایتان بسازید. با انجام این کار دسترسی شما به بلیط‌ها، هتل‌ها و تورهای موردعلاقه‌تان آسان‌تر خواهد شد. همچنین شما با تهیه فهرستی از هم‌سفرانتان در اپلیکیشن می‌توانید راحت‌تر فرآیند خرید اینترنتی بلیط را برای دوستان و همراهانتان انجام دهید.

 

انتخاب و خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

در مرحله بعدی برای خرید بلیط اتوبوس کافی است از منوی بالای اپلیکیشن گزینه اتوبوس را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه وارد بخشی می‌شوید که در آن فیلدهایی برای انتخاب مبدأ، مقصد، تاریخ و تعداد هم‌سفرانتان وجود دارد. پس از تکمیل این فیلدها با انتخاب گزینه جستجو، لیستی از اتوبوس‌های خالی به مقصد شهر موردنظر‌تان برای شما به نمایش درمی‌آید. پس از انتخاب اتوبوس می‌توانید صندلی خود را هم رزرو کنید. در مرحله بعد باید اطلاعات شخصی خود و هم‌سفرانتان را وارد کرده تا به مرحله پرداخت هدایت شوید. البته اگر از قبل اطلاعات حساب کاربری‌تان را کامل کرده باشید، نیازی به ثبت مجدد اطلاعات ندارید. در انتها پس از پرداخت اینترنتی بلیط برای شما صادر خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس از طریق اپلیکیشن علی‌بابا

مزایای خرید بلیط اتوبوس از طریق اپلیکیشن

اپلیکیشن‌ها یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای خرید، برنامه‌ریزی و انجام کارهای روزمره هستند. همه شما در داخل تلفن همراهتان تعدادی اپلیکیشن کاربردی دارید. اپلیکیشن علی بابا هم یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی برای افرادی است که به دلایل مختلفی همیشه در حال سفر هستند. این افراد از طریق نصب اپلیکیشن از مزایای زیر بهره‌مند خواهند شد.

 

امکان خرید بلیط در هر ساعت از شبانه‌روز

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از اپلیکیشن برای خرید اینترنتی بلیط ارزان هواپیما این است که شما در هر لحظه و در هر مکانی می‌توانید بلیط موردنیازتان‌ را بخرید. برای انجام این کار فقط به یک تلفن همراه هوشمند و اینترنت نیاز دارید. فرقی نمی‌کند که نیمه‌های شب تصمیم به سفر گرفته باشید یا در حین تماشای تلویزیون فکر سفر به سرتان زده باشد زیرا در هر صورت شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن علی بابا به‌صورت 24 ساعته بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما بخرید.

 

اطلاع از تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش

خبر خوب اینکه شما از طریق اپلیکیشن علی بابا می‌توانید زودتر از بقیه از جشنواره‌های فروش تور و تخفیف بلیط‌های هواپیما، اتوبوس و قطار مطلع شوید. شما در هر لحظه می‌توانید قیمت به‌روز شده بلیط‌های وسایل نقلیه مختلف را بررسی کنید. این کار به شما برای خرید ارزان‌ترین بلیط اتوبوس به مقصد شهر موردعلاقه‌تان کمک زیادی خواهد کرد. همچنین در اپلیکیشن علی بابا فیلترهای مختلفی برای جستجوی بلیط بر اساس بودجه، امکانات، تعداد توقف‌ها و... وجود دارد تا شما سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه بتوانید بلیط موردنظرتان را رزرو کنید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.