2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
اجرای یک شب نمایش برای رهایی یک محکوم به قصاص

اجرای یک شب نمایش برای رهایی یک محکوم به قصاص

یک گروه تئاتر با همکاری یک گروه خیریه مردمی (یاران نجات) در جهت آزادی یک زندانی محکوم به قصاص درآمد یک شب از اجرای خود را به این گروه مردمی اختصاص می‌دهد.

دوات آنلاین -یک گروه تئاتر با همکاری یک گروه خیریه مردمی (یاران نجات) در جهت آزادی یک زندانی محکوم به قصاص درآمد یک شب از اجرای خود را به این گروه مردمی اختصاص می‌دهد.

بر اساس مسئولیت اجتماعی نمایش «کابوس‌های شازده اجباری» برای تامین قسمتی از دیه یک زندانی محکوم به قصاص به روی صحنه می‌رود.

این نمایش روز سه شنبه ۹ آبان ساعت 19:45 به روی صحنه می‌رود و نمایش این روز را به گروه یاران نجات اختصاص داده است .

این نمایش به کارگردانی افشین زمانی در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود و مهسا احمدپور، محمد سعادت، نریمان عابدی، امیرحسین نعیمی، نجمه نصیری، مهسا ظهیری، فرانک افتاده حال، سحر دیده ور، پریسا ملک محمودی، سلمان ذنوبی، پارسا فارسی، امیرمحمد عمورضا، حمید قیاسی فر، یلدا میرزاخانی و افشین زمانی در آن ایفای نقش می‌کنند.

"یاران نجات" گروهی مردمی است که  پس از بررسی مدارک و شرایط محکومان به قصاصی که اتفاقی قاتل شده‌اند در راستای بازگشت فرد به زندگی عادی اقداماتی را با کمک شما انجام می‌دهیم. این گروه اعلام کرده با کمک تک‌تک شما موفق به نجات ده‌ها نفر از محکومان به قصاص شده است و هدف نهایی کاهش قتل است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.