2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
سریال مرداب چند قسمت است؛ روزهای پخش

سریال مرداب چند قسمت است؛ روزهای پخش

سریال ایرانی مرداب در چند قسمت ساخته شده و چه روزهایی و از کجا پخش می شود؟

دوات آنلاین -اگر به مجموعه های معمایی علاقه دارید سریال مرداب را حتما تماشا کنید. این سریال ایرانی محصول تازه فیلم نت است و می توانید از طریق این پلتفرم نمایش خانگی به تماشای آن بنشینید.

 

خلاصه داستان سریال مرداب

در خلاصه داستان رسمی سریال مرداب نوشته شده: آدم‌ های كوچیک، رد پاشون هم كوچیكه، برای همین راحتتر پاک میشه

 

این مجموعه معمایی که برزو نیک نژاد آن را کارگردانی کرده ماجرای مردی جوان است که بعد از مدتی به شهر زادگتاهش بر می گردد. او سوالی بزرگ در ذهن دارد و معمایی پیچیده پیش رویش است. او می خواهد راز مرگ پدرش را فاش کند؛ مرگی که رازآلود و عجیب بود.

 

پیگیری های این جوان با ذکاوت نتایج پیچیده ای به دنبال دارد و او در هر گامی که به جلو می رود با افراد تازه ای آشنا می شود. از جمله این افراد زنی است که در یک نشریه محلی خبرنگار است. این زن رفتارهایی شبیه به کارآگاه های خصوصی دارد و بسیار نترس و جسور است.

عکسی از سریال مرداب

زمان پخش سریال ایرانی مرداب

سریال مرداب هر هفته چهارشنبه ها از طریق فیلم نت پخش می شود. زمان انتشار آن هم ساعت 8 صبح است و شما می توانید به تماشای قسمت جدید آن بنشینید.

 

تعداد قسمت های سریال مرداب

تعداد قسمت های این مجموعه ایرانی به طور رسمی اعلام نشده اما با توجه به اخبار منتشر شده به نظر می رسد مرداب سریالی در حدود 15 قسمت باشد.

عکسی از سریال مرداب

بازیگران سریال مرداب

یکی از نقاط قوت این سریال حضور بازیگران مطرح در آن است. پانته آ پناهی ها، شهرام حقیقت دوست، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، الیکا ناصری، امیر جعفری، مهدی هاشمی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، یسنا میرطهماسب، محمود نظرعلیان، صفر محمدی و مجید پتکی در سریال ایرانی مرداب بازی کره اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/08/13
عجب سریالیه آخر سریاله عاشقانه پلیسی همه چی توشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.