2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
سریال خائن کشی چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال خائن کشی چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال خائن کشی از کجا و چه زمانی پخش می شود؟ این مجموعه به کارگردانی مسعود کیمیایی در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی در ابتدا فیلم سینمایی بود اما قبل از اکران تصمیم بر آن شد که به مینی سریال تبدیل و از طریق شبکه نمایش خانگی پخش شود.

 

خلاصه داستان سریال خائن کشی

داستان سریال خائن کشی در سال‌های ابتدایی دهه ۳۰ هجری شمسی اتفاق می افتد. گروهی از افراد وطن‌دوست و آزادی‌خواه قصد دارند طی یک عملیات سرقت از بانک ملی، مبلغ مورد نیاز برای قرضه ملی دکتر محمد مصدق را فراهم کنند. اما همه چیز طبق نقشه آن‌ها پیش نمی‌رود و...

عکسی از سریال خائن کشی

تعداد قسمت های سریال خائن کشی

این سریال از فیلم به مینی سریال تبدیل شده و برخی منابع تعداد قسمت های آن را 4 اعلام کرده و برخی دیگر نوشته اند این مجموعه 6 قسمت دارد.

 

زمان پخش خائن کشی

سریال خائن کشی به تهیه کنندگی علی اوجی هر هفته از طریق نماوا پخش می شود و شما می توانید جمعه ها ساعت 9 صبح منتظر آن باشید.

عکسی از سریال خائن کشی

بازیگران سریال خائن کشی

مهران مدیری، پولاد کیمیایی، امیر آقایی، سارا بهرامی، سام درخشانی، نرگس محمدی، رضا یزدانی، فرهاد آئیش، پانته‌آ بهرام، حمیدرضا آذرنگ، امیررضا دلاوری، اندیشه فولادوند، الهام حمیدی، فریبا نادری، سام نوری، سپند امیرسلیمانی، پردیس پورعابدینی، شکیب شجره و علی اوجی در خائن کشی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.