2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم ستون 14

خلاصه داستان و بازیگران فیلم ستون 14

موضوع فیلم ستون 14 چیست و چرا تماشای آن برای افراد زیر 15 سال ممنوع شده است؟

دوات آنلاین -فیلم ستون 14، فیلمی اجتماعی است که تماشای آن برای افراد زیر 15 سال ممنوع است و دلیل آن هم وجود برخی صحنه های خشنونت آمیز در فیلم اعلام شده است.

 

امیرحسین همتی، کارگردان ستون 14 گفته: این فیلم اولین فیلم من است و باید این واقعیت را بپذیرید که فیلم های کمدی همیشه عملکرد بهتری در چرخه فروش سالن ها داشته اند. . . امروز هم کمدی ها بهتر می فروشند اما فیلم من کمدی نیست. «ستون 14» فیلمی اجتماعی است که گروه سنی بالای 15 سال برای آن در نظر گرفته شده است. در قسمت های پایانی فیلم خشونت بیشتر می شود، بنابراین محدودیت سنی برای آن در نظر گرفته شده است. قسمت هایی از این فیلم فضایی خشن دارد و از این منظر می توان این فیلم را متفاوت از دیگر فیلم های ایرانی دانست.

 

خلاصه داستان فیلم ستون 14

موضوع فیلم ستون 14 درباره یک خواهر و برادر بسیار ثروتمند به نام های ساناز و یاشار است که روی زندگی آدم‌ها شرط‌بندی می‌کنند. همین شرط‌بندی به یک فاجعه ختم می‌شود.

 

در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده: بچه‌ ها شوخی شوخی به قورباغه ها سنگ می‌ زدند و قورباغه ها جدی جدی می‌ مردند. ساناز و یاشار وقتی می‌ ترسند، بازی می‌ کنند…

 

علیرضا قاسم‌خان، تهیه کننده ستون 14 درباره شباهت خط داستانی این فیلم با سریال کره‌ای بازی مرکب گفته: قصه‌های بسیاری در دنیا وجود دارد که شاید شباهت‌هایی هم با یکدیگر داشته باشند. در این مورد هم شاید بخش‌هایی از داستان فیلم شبیه آن سریال باشد اما اینکه فیلم را براساس آن سریال ساخته باشیم، خیر اینگونه نیست. به شخصه سریال «بازی مرکب» را ندیده‌ام اما بر اساس برخی شنیده‌ها شاید شباهت‌هایی وجود داشته باشد.

عکسی از فیلم ستون 14

بازیگران فیلم ستون 14

میترا حجار، روزبه حصاری، میلاد رحیمی، مهسا باقری، علی میلانی و داریوش فرهنگ در این فیلم بازی کرده اند.

 

تهیه کننده این فلیم گفته: بازی بازیگرانی چون میترا حجاز و روزبه حصاری در فیلم بسیار درخشان است و کارگردان هم فیلم را بسیار خوش آب‌ورنگ درآورده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.