2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
سریال پدر گوآردیولا چند قسمت؛ روزها و ساعت پخش

سریال پدر گوآردیولا چند قسمت؛ روزها و ساعت پخش

سریال پدر گوآردیولا با بازی مهران مدیری از کجا و چه روزهایی پخش می شود و در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال پدر گوآردیولا مجموعه ای با داستان جذاب و حضور بازیگران مطرح مانند مهران مدیری است که سعید نعمت الله آن را نوشته و کارگردانی کرده است.

 

خلاصه داستان سریال پدر گوآردیولا

داستان سریال پدر گوآردیولا درباره دنیای تبهکاران است. بیوک مردی خلافکار و قاچاقچی مواد مخدر است که وقتی به زندان می افتد زن مورد علاقه اش به نام زری با اسماعیل ازدواج می کند. اسماعیل مردی معتاد است که زمانی فوتبالیست مطرحی بود که به مین دلیل به گوآردیولا مرعوف است.

 

مرگ فرزند اسماعیل سبب شد همسرش دچار بیماری روانی شود و خود او نیز در گرداب اعتیاد بیشتر و بیشتر فرو برود. او با زری ازدئاج کرده تا فرزندی به دنیا بیاورد و جایگزین فرزند از دست رفته اش کند.

 

بیوک از زندان آزاد شده و قصد دارد از گوآردیولا انتقام بگیرد و این شروع ماجرایی پیچیده است.

عکسی از سریال پدر گوآردیولا

تعداد قسمت های سریال پدر گوآردیولا

درباره اینکه سریال پدر گوآردیولا در چند قسمت ساخته شده اعلام رسمی صورت نگرفته اما برخی منابع نوشته اند این سریال 27 قسمت دارد.

 

روزهای پخش سریال پدر گوآردیولا

اگر دوست دارید این مجموعه را تماشا کنید باید بدانید سریال از طریق تماشاخونه پخش می شود و تماشای آن رایگان است. پدر گوآردیولا هر هفته پنج شنبه ها ساعت 8 صبح منتشر می شود.

عکسی از سریال پدر گوآردیولا

بازیگران سریال پدر گوآردیولا

مهران مدیری در سریال پدر گوآردیولا در نقش بیوک بازی کرده و این متفاوت ترین نقش و چهره ای است که از مدیری تاکنون دیده ایم. حمید فرخ نژاد نیز نقش گوآردیولا را برعهده دارد. ستاره اسکندی نقش زری را بازی کرده و آرش عدل ‌پرور، امیرمهدی ژوله، پریوش نظریه، شادی مختاری، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، مهران غفوریان، نرگس محمدی، هنگامه قاضیانی، پانته آ بهرام، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خویینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله در این سریال حضور دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.