2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
خلاصه داستان فیلم آخرین تولد با بازی الناز شاکردوست

خلاصه داستان فیلم آخرین تولد با بازی الناز شاکردوست

فیلم آخرین تولد ساخته جدید برادران محمودی است که الناز شاکردوست در آن بازی کرده است.

دوات آنلاین -برادران محمودی فیلمسازان افغانستانی ساکن ایران تاکنون نشان داده اند هر وقت پشت دوربین می روند حرف های زیادی برای گفتن دارند. فیلم آخرین تولد ساخته جدید آنها است.

عکسی از فیلم آخرین تولد

موضوع فیلم آخرین تولد

داستان فیلم آخرین تولد به کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌ کنندگی جمشید محمودی به شرایط کنونی کشور افغانستان مربوط است. در این فیلم 89 دقیقه ای تاثیر کارهای طالبان بر زندگی ساکنان کابل و به ویژه زنان و کودکان را شاهد هستیم. ماجرا با بازگشت طالبان به قدرت شروع می شود و ما شاهد یکسری اتفاقات هستیم که زندگی همه و به ویژه شخصیت های اصلی این فیلم را که اعضای یک خانواده هستند تحت تاثیر قرار می دهد. در این میان پدر این خانواده که محمد نام دارد تمام تلاش خودش را به کار می گیرد تا زندگی خانواده اش از مدار اصلی و طبیعی خارج نشود.

 

این فیلم که تولید سال 1400 است در ابتدا سقوط کابل نام داشت و سپس به کابل پلاک 10 تغییر نام داد و در نهایت اسم آن آخرین تولد شد.

الناز شاکردوست بازیگر فیلم آخرین تولد

بازیگران فیلم آخرین تولد

بخش‌ هایی از این فیلم در تاجیکستان ساخته شده و بازیگران افغانستانی و تاجیکستانی نیز در آن بازی کرده اند اما نقش های اصلی بر عهده الناز شاکردوست، پدرام شریفی است و چهره‌هایی مانند رضا بهبودی، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی، آرمین رحیمیان و شیدا خلیق در آن بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.