2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
مرگ مرموز در خانه زن صیغه ای

مرگ مرموز در خانه زن صیغه ای

یکدفعه صدایی شنیدیم و متوجه شدیم شوهرم خودش را از پنجره اتاق به پایین پرت کرده‌ است بلافاصله به حیاط رفتیم و جسد را به داخل خانه آوردیم.

دوات آنلاین-زن صیغه‌ای که متهم است با همدستی برادر و شوهر سابقش ، همسر موقتش را به قتل رسانده و جسدش را آتش زده‌ است ادعا کرد که شوهرش خودش را از پنجره بیرون پرت کرد. حالا دادگاه این پرونده را از موارد لوث تشخیص داده و قرار شده مراسم قسامه برگزار تا تکلیف متهم روشن شود .

 

به گزارش دوات آنلاین زنی سال 92 به ماموران خبر داد شوهرش گم شده‌ است. این زن گفت: من و شوهرم در خارج از کشور زندگی می‌کردیم و شوهرم به خاطر شغلش مدام به ایران  رفت و آمد می‌کرد تا اینکه مدتی قبل من هم به ایران آمدم. در این مدت متوجه شدم شوهرم با زنی به صورت صیغه‌ای ازدواج کرده‌ است و با هم رابطه‌ دارند. این مساله باعث دلخوری من شد  اما شوهرم گفت  از آن زن جدا می‌شود تا اینکه چند روزی از او خبری نشد و شوهرم به تماس‌های من پاسخ نداد. من به مقابل خانه زن صیغه‌ای شوهرم رفتم در زدم کسی باز نکرد و وارد خانه شدم و دیدم وسایل قیمتی خانه را خارج کرده‌اند با توجه به وضعیتی که وجود دارد فکر می‌کنم برای شوهرم اتفاقی افتاده‌ است.

 

شکایت این زن منجر به بازجویی از هووی او شد اما مینا همسر دوم مقتول ادعا کرد خبری از شوهرش ندارد تا اینکه هم‌زمان با این بازجویی پلیس جسد سوخته مرد گمشده را پیدا کرد. مینا همچنان تنها مظنون پرونده‌ بود و مورد بازجویی مجدد قرار گرفت.  

 

او گفت: بعد از اینکه با رامین آشنا شدم با هم صیغه‌ای ازدواج کردیم او به من گفته‌ بود در حال جدایی از همسرش است اما یکدفعه همسرش به ایران آمد و بعد هم مشکلات ما شروع شد. روز حادثه سر این مساله با هم جرو بحث کردیم و دعوا بالاگرفت من از برادرم مهران کمک خواستم و او هم آمد رامین تندی می‌کرد برادرم دست و پای او را بست و داخل اتاق انداخت ما در اتاق دیگری بودیم که یکدفعه صدایی شنیدیم و متوجه شدیم شوهرم خودش را از پنجره اتاق به پایین پرت کرده‌ است بلافاصله به حیاط رفتیم و جسد را به داخل خانه آوردیم بعد شب که شد من با شوهر سابقم تماس گرفتم او آمد و با هم جسد را به خارج از خانه بردیم و آتش زدیم ما او را نکشتیم و رامین خودش دست به این کار زد.

 

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست متهمان برای محاکمه به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران معرفی شدند. اولیای‌دم مقتول درخواست قصاص کردند و سپس مینا به عنوان متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت او اتهام قتل را رد کرد و گفت: شوهرم خودش را از پنجره به پایین پرت کرد و ما نقشی در این ماجرا نداشتیم هیچکس نقشی نداشت و فقط از ترس جسد را بیرون بردیم و آتش زدیم. حتی خونی که در حیاط ریخته شده‌بود را همسایه‌ها شستند و اصلا ما پایین هم نرفته‌ بودیم.

 

دو متهم دیگر نیز در جایگاه قرار گرفتند و دفاعیات خود را مطرح کردند.

 

در پایان قضات وارد شور شدند و پرونده را از موارد لوث تشخیص داده و تصمیم به برگزاری مراسم قسامه گرفتند و در جلسه آینده مراسم قسامه برگزار می‌شود و 50 نفر از اقوام نسبی مقتول باید قسم بخورند که این زن قاتل است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
لیلی 1398/05/10
هیچ خیانتی ازمرد وزن بی فرجام ازعذاب وتاوان نمیماند.بخصوص متاهلین..ازدواج امرمقدسی است که دوطرف تعهد اخلاقی و....تاروزمرگ دارند.عدم تعهد.اثاروعواقب جبران ناپذیری حتما وقطعا درزودهنگام یادیرهنگام خواهدداشت..بخصوص خیروبرکت..

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.