2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
خبرهایی از این سلبریتی‌ها

خبرهایی از این سلبریتی‌ها

دوات آنلاین- به دنیای سلبریتی‌ها سرک کشیده و آخرین خبرها را از چهره‌های معروف هنر و فوتبال جمع‌آوری کرده‌ایم که در زیر می‌خوانید:

 

سارا خوئینی‌ها کنار یک پرنده بزرگ شکاری

سارا خوئینی‌ها تصویری متفاوت از خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «وقتي ميگوييم دوستدار و حامي حقوق حيوانات باشيم تنها مختص سگ و گربه و حيوانات بي سرپناه نيست ! بايد شامل تمام گونه ها باشد ....آزار رساندن به هر موجودي كه توانايي سخن گفتن به زبان مارا ندارد خشونتي است كه ميتواند زمينه ساز هزاران خشونت بزرگتر به انسان شود. حتي اگر احساس ترس كنيم طبيعي است اما حداقل تا زمانيكه در خطر نيستيم جان جانداري را به خطر نيندازي.»

 

 

مریم امیرجلالی خواننده شد

مریم امیرجلالی بازیگر مشهور طنز اولین کنسرت خود را برگزار کرد. امیرجلالی با هم‌خوانی دو زن و سه مرد ترانه‌های سنتی از جمله "خبر ندارم من" را اجرا کرده‌ است.

امیرجلالی در سریال‌های پرمخاطبی مانند ترش و شیرین و چاردیواری بازی کرده‌ است. امیرجلالی در تازه ترین مصاحبه خود گفته بود برای نقش گرفتن به مهمانی شبانه نمی‌رود. او گفته بود: همه می دانند که من ناخواسته وارد سینما شدم و کار خود را می کردم. الان هم خوشبختانه حقوق بازنشستگی ام را می گیرم و به هیچ وجه دلتنگ بازیگری نیستم. (متن کامل حرف‌های امیرجلالی را اینجا بخوانید).

 

 

سمانه پاکدل معمای بزرگ زندگی‌اش را مطرح کرد

 

سمانه پاکدل در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت ه‌است : اخلاق تندی ندارم، کار خونه‌داری بلدم، آشپزی ام هم عالیه، خانواده‌دار و تحصیل کرده هستم اما نمی‌دونم چرا کسی منو نمگیره!

 

 

 

 

 

ساره بیات و احترام به تصمیم قوچان‌نژاد

ساره بیات خواهرزن رضا قوچان‌نژاد بعد از خداحافظی این فوتبالیست از تیم‌ ملی نوشت: آنقدر شرافت، غیرت، ریاضت، متنانت، انسانیت از تو دیدم که هر تصمیمی بگیری به آن افتخار میکنم. ممنونم برای تمام دلهایی که شاد کردی و عشقی که همواره به کشورت و مردم نجیبش داشتی. باشد که در پناه امن خدا چون همیشه در اوج بمانی و بدرخشی قهرمان.

 

 

 

 

 

 

کی‌روش و همسر دومش در تهران

همسر دوم کی‌روش که پزشک متخصص بیهوشی و ساکن برزیل است چند روزی است به ایران آمده و بعد از دیدن ایران از فرهنگ و تمدن ایرانی شگفت زده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

پژمان جمشیدی و ناگفته‌هایش از شهاب حسینی

پژمان جمشیدی درباره شهاب حسینی نوشت: شهاب حسینی از آن چیزی که از دور می‌بینید هم جذاب‌تر، همراه‌تر و مهربان‌تر است. او این حرف را در تازه ترین مصاحبه خود نیز تکرار کرده. جمشیدی در این مصاحبه گفته است: با حرف‌هایی که پشت سرم زده می‌شود کاری ندارم.

او همچنین توضیح داده: نه من و نه سام درخشانی دیگر دوست نداریم ترکیب‌مان دوباره تکرار شود. به نظرم تکرار این ترکیب نوعی سوءاستفاده است و نه برای ما، نه برای مخاطب خوشایند نیست. (متن کامل این گفت وگو را در این قسمت بخوانید).

 

 

جواب منفی هادی طباطبایی به کتایون ریاحی

هادی طباطبایی، فوتبالیست پیشکسوت نوشت: به خاطر صدایی که دارم قبلا برای بازیگری پیشنهاد داشتم البته پیشنهاد خوانندگی را اون زمان خانوم کتایون ریاحی به من دادن به این صورت خودشون که صدای فوق‌العاده قشنگی دارن کار دکلمه رو انجام بدن و من بخونم ولی خب من توانایشو نداشتم و رد کردم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.