2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
معرفی سریال مینو که به جای سریال نجوا پخش می‌شود

معرفی سریال مینو که به جای سریال نجوا پخش می‌شود

سریال مینو مجموعه‌ای است که در لیست پخش شبکه یک سیما جایگزین سریال نجوا شده است. سریال مینو از آن نوع سریال‌هایی است که می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند و خیلی‌ها را پای تلویزیون بنشاند.

دوات آنلاین-سریال مینو مجموعه‌ای است که در لیست پخش شبکه یک سیما جایگزین سریال نجوا شده است. سریال مینو از آن نوع سریال‌هایی است که می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند و خیلی‌ها را پای تلویزیون بنشاند.

 

سریال مینو داستان زندگی سه قهرمان به نام «مینو»، «عماد» و «رضا » است که درگیر حوادث پیش از انقلاب می‌شوند و تا شروع جنگ تحمیلی درگیری‌هایی دارند.  این مجموعه عاشقانه‌ای است که در تابستان و پاییز پنجاه‌ونه در روزهای آغازین جنگ تحمیلی می‌گذرد و روایتی از عشق، خیانت و انتقام است که ناگهان با شروع جنگ شکل دیگری پیدا می‌کند و جای همه‌چیز و همه‌کس عوض می‌شود.

 

امیر پوروزیری کارگردان این سریال است و تهیه‌کنندگی آن را مهدی همایون‌فر برعهده دارد.

 

این مجموعه در 27 قسمت ساخته شده است البته اول قرار بود سریال مینو فصل دوم هم داشته باشد اما همایون فر در ارتباط با شروع ساخت فاز دوم این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: ابتدا قرار بود «مینو» را در دو فاز بسازیم و با پخش فاز اول تولید فاز دوم را آغاز کنیم. سرمایه‌گذار اولیه این مجموعه مرکز فیلم و سریال اوج بود؛ اما در ادامه ابراز تمایلی برای ساخت فاز دوم این مجموعه نکرد، ما نیز وارد مذاکره با جای دیگری نشدیم. پس از پخش سری نخست در صورت پیدا کردن سرمایه‌گذار ساخت فاز دوم «مینو» را ادامه می‌دهیم.او افزود: تصویربرداری این مجموعه یک سال پیش تمام شد؛ اما به دلیل مراحل پست پروداکشن سخت و طولانی مراحل فنی طولانی داشت که در حال حاضر کار آماده پخش است.

 

سریال در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع مقدس و شهرک سینمایی غزالی فیلمبرداری شده است و عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مهدیه نساج، مالک سراج، شیوا ابراهیمی در آن بازی کرده‌اند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.