2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
قتل زن باردار با انگیزه تجاوز

قتل زن باردار با انگیزه تجاوز

جسد این زن باردار ابتدا توسط خانواده‌اش پیدا شد وماموران از طریق آنها در جریان قرار گرفتند چه اتفاقی افتاده‌است. مادر زن جوان به پلیس خبرداد از آنجایی که دخترش باردار بود برای سرزدن به او به خانه دخترش رفته که با جسد او مواجه شده‌است.

دوات آنلاین-جزئیات قتل زن باردار که از سوی مردی مورد تعرض قرار گرفته و کشته شده‌ است به دلیل مرگ متهم سربه مهر باقی ماند.

 

به گزارش دوات آنلاین جسد این زن باردار ابتدا توسط خانواده‌اش پیدا شد و ماموران از طریق آنها در جریان قرار گرفتند چه اتفاقی افتاده‌است. مادر زن جوان به پلیس خبرداد از آنجایی که دخترش باردار بود برای سرزدن به او به خانه دخترش رفته که با جسد دخترش مواجه شده‌ است.

 

زمانی که ماموران به خانه این زن رسیدند متوجه شدند او درپی یک درگیری شدید به قتل رسیده‌است. بخشی از وسایل خانه کشسته و خانه کاملا بهم ریخته بود اما قفل در سالم بود و این نشان می‌داد عامل قتل یک آشنا بوده‌ که قصد تعرض داشته است.

 

در بررسی‌های بعدی که از سوی ماموران انجام شد مشخص شد  مقتول که زینت نام دارد مدتی قبل از ازدواجش خواستگاری به نام یعقوب داشت و بعد از ازدواج این زن یعقوب از آنجایی که با شوهرزینت دوست بود رفت و آمد خانوادگی بین آنها وجود داشت.

 

به این ترتیب ماموران شاهدان را مورد تحقیق قرار دادند و آنها در بررسی‌های خود متوجه شدند فردی غریبه از خانه زینت خارج شده و با توجه به مشخصاتی که اعلام کردند پلیس متوجه شد این فرد همان یعقوب است.

 

مادر مقتول دربه پلیس گفت: یعقوب خواستگار دخترم بود با توجه به اعتیادی که داشت به او جواب رد دادیم. یعقوب هم اصراری نکرد و مدتی بعد دخترم با دامادم ازدواج کرد و زندگی خوبی داشتند. یعقوب همیشه رفتاری معقول و خوب داشت و ما هرگز فکر نمی‌کردیم دست به این کار بزند.

 

زمانی که ماموران یعقوب را تحت تعقیب قرار دادند متوجه شدند او نزد هیچکدام از دوستان یا اعضای خانواده‌اش نرفته‌است. او ساعاتی بعد از قتل به خانه رفته، همه وسایلش را جمع کرده و خانه را ترک کرده‌ بود و بعد از آن هم کسی دیگر از او خبرندارد.

 

یک سال بعد خبر کشف جسد مرد جوانی به پلیس گزارش شد. زمانی که برای انتقال جسد به پزشکی قانونی پلیس در محل حاضر شد مشخص شد جسد متعلق به یعقوب، متهم تحت تعقیب است.

 

آثاربرجای مانده نشان می‌داد این مرد جوان براثر تزریق مواد مخدر جان خود را از دست داده‌ است. این نظریه از سوی پزشکی قانونی مورد تایید قرار گرفت و البته اولیای‌دم هم هویت او را مورد تایید قرار دادند.

 

با توجه به مدارک موجود، پرونده قتل زینت بسته شد به این ترتیب اولیای‌دم با ارائه دادخواستی خواستار پرداخت دیه از بیت المال شدند.

 

صبح دیروز اولیای‌دم با حضور در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران درخواست خود را ارائه داده و با توجه به اینکه دخترشان و نوه‌شان کشته شده‌ و قاتل آن نیز مرده بود خواستار پرداخت دیه شدند.

 

دادگاه برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.