2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تعقیب عامل ‌تعرض ‌به دختر جوان

تعقیب عامل ‌تعرض ‌به دختر جوان

چندی پیش دخترجوانی با ماموران تماس گرفت و مدعی شد از سوی مردی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این دختر ادعا کرد فرد آزار دهنده دوست راننده سرویس است .

دوات آنلاین-با شکایت دختر جوان مردی که متهم به آزار جنسی است از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

 

به گزارش دوات آنلاین چندی پیش دخترجوانی با ماموران تماس گرفت و مدعی شد از سوی مردی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این دختر ادعا کرد فرد آزار دهنده  دوست راننده سرویس است.

 

این دختر گفت: من از محل کار تا خانه‌ام سرویس دارم. روز حادثه طبق معمول هر روز بعد از کار سوار سرویس شدم و سرخیابان پیاده‌شدم چند ثانیه بعد مرد راننده سرویس دور زد و گفت هوا تاریک است کوچه را پیاده‌نرو بیا من تو را می رسانم. سوار ماشین شدم فکر کردم او می‌خواهد به من لطف کند اما یکدفعه دیدم مردی جوان هم در ماشین است. راننده در طول کوچه که بسیار خلوت است توقف کرد و من و دوستش را تنها گذاشت و مرد جوان به من تعرض کرد.

 

این دختر گفت: دوست راننده سرویس چاقو داشت او به من گفت اگر به حرفم گوش نکنی تو را می‌کشم و من را وادار به تمکین کرد. بعد از اینکه باور کرد من شکایت نمی‌کنم رهایم کرد.

 

با شکایت این دختر تحقیقات ماموران برای شناسایی راننده سرویس و فردی که شاکی را مورد آزار قرار داده‌است ا آغاز شد.

 

با توجه به اینکه شکایت با موضوع تجاوز بود پرونده برای رسیدگی به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

 

قضات با توجه به شکایت مطرح شده، دستور بررسی دختر جوان توسط پزشکی قانونی را صادر کردند.

 

این دختر در توضیحاتی برای قضات گفت: من 20 ساله‌هستم و در یک شرکت کار می‌کنم ما بعد از کار با یک سرویس به خانه برمی‌گردیم .من آخرین کسی بودم که از سرویس پیاده‌شدم. سرکوچه پیاده‌شدم و داشتم به سمت خانه می‌رفتم که راننده دور زد گفت دیروقت است بیا تا دم خانه برسانمت. او مرا سوار ماشین کرد و در جایی خلوت توقف کرد و خودش پیاده‌شد بعد دوستش که چاقو داشت با تهدید من را مورد آزار قرار داد.

 

با توجه به شکایتی که مطرح شده و سرنخ‌های به دست آمده ماموران تحقیقات خود را برای بازداشت دو متهم آغاز کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.