2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
قتل همسر دوم به‌خاطر خیانت

قتل همسر دوم به‌خاطر خیانت

دوات آنلاین-مردی که همسر دومش را بعد از جدایی با ادعای خیانت قبلی به قتل رساند با صدور کیفرخواست به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

 

به گزارش دوات آنلاین سال 96 گزارش قتل یک زن جوان به ماموران داده شد. با انتقال جسد این زن به سردخانه و آغاز تحقیقات مشخص شد او مدتی قبل با شوهر سابقش درگیری داشته و شکایتی هم تنظیم کرده‌ بود.

 

به این ترتیب همسر سابق لاله شناسایی و بازداشت شد. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت:سالها قبل با زنی ازدواج کردم و زندگی خوبی با او داشتم و ما صاحب فرزند هم شدیم اما همسرم وقتی خیلی جوان بود به بیماری ام اس مبتلا شد او به مرور زمان وضعیت بدی پیدا کرد و کارایی‌اش را از دست داد با اینکه از همسرم خیلی مراقبت می‌کردم و می‌کنم اما به شدت احساس تنهایی می‌کردم بعد از 11 سال که از بیماری همسرم گذشت با زنی به نام لاله آشنا شدم و او را صیغه کردم زندگی من و لاله خیلی خوب بود بعد تصمیم گرفتم او را به عقد دائم خودم دربیاورم به خواستگاری اش رفتم و او را در کمال احترام به عقد دائم درآوردم اما مدتی بعد به من گفت که می‌خواهد طلاق بگیرد و گفت فرزندش در شرایط بدی است و می‌خواهد با شوهرسابقش دوباره زندگی کند. اصرار او باعث شد تا از هم جدا شویم اما به صورت اتفاقی فهمیدم به من دروغ گفته‌ است. او را تعقیب کردم و بعد فهمیدم با یکی از دوستان خودم که بسیار هم از لاله جوان تر است رابطه داشته‌ است.

 

متهم گفت: سراغ لاله رفتم و پرسیدم چرا با من این کار را کرد. او علیه من شکایت کرد کلانتری هم از من خواست مزاحمت ایجاد نکنم اما این خیانت حالم را بد کرده‌ بود. او به من دروغ گفته‌ بود به همین خاطر هرجا می‌رفت تعقیبش می‌کردم تا اینکه متوجه شدم هرجا می‌رود با همان دوست من می‌رود و رابطه نزدیکی با هم دارند روز حادثه او را تعقیب کردم وقتی فرزندش را به مدرسه رساند و سرکارش رفت و ماشین که من برایش خریده‌بودم را پارک کرد به سراغش رفتم و او را کشتم. دوستی که همراهی‌ام می‌کرد اصلا نمی‌دانست ماجرا چیست.

 

بعد از گفته‌های متهم و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.