2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
طرز تهیه نوشیدنی خنک مجلسی؛ میلک شیک طالبی

طرز تهیه نوشیدنی خنک مجلسی؛ میلک شیک طالبی

میلک شیک طالبی برای مهمانی ها بسیار مناسب است. روش درست کردن این نوشیدنی خنک را یاد بگیرید.

دوات آنلاین -یکی از نوشیدنی های خنک مجلسی برای پذیرایی از مهمانان میلک شیک طالبی است که شما می توانید آن را در خانه درست کنید.

 

مواد لازم برای میلک شیک طالبی

به نوشته چاردیواری جام جم شما برای تهیه این نوشیدنی مجلسی برای 4 نفر به مواد زیر نیاز دارید.

طالبی: یک عدد متوسط

بستنی طالبی: ۲ پیمانه

خامه (اختیاری): ۱۰۰ گرم

شیر: یک پیمانه

یخ: به مقدار کافی

شکر: ۲ قاشق غذاخوری

میلک شیک طالبی را چطور درست کنیم

دستور تهیه مرحله به مرحله میلک شیک طالبی

مرحله اول: ابتدا طالبی را از وسط برش می‌زنیم و تخمه‌های آن‌را خارج می‌کنیم. سپس پوست طالبی را جدا می‌کنیم و میوه را داخل مخلوط‌کن می‌ریزیم. در ادامه شیر را به‌همراه بستنی، یخ، شکر و خامه داخل مخلوط‌کن می‌ریزیم.

 

بیشتر بخوانید: رانی هلو خانگی را چجوری درست کنیم

 

مرحله دوم:  چند پالس می‌زنیم تا مواد به‌خوبی میکس و یکدست شوند. سپس داخل لیوان‌های پایه‌بلند می‌ریزیم و آن‌را تزیین می‌کنیم. برای تزئین میلک شیک طالبی می‌توانیم از تکه‌های طالبی به‌همراه خامه فرم‌داده استفاده کنیم.

 

مرحله سوم: اگر به مخلوط‌کن یا میکسر دسترسی ندارید، می‌توانید این نوشیدنی خوشمزه را به‌صورت دستی هم درست کنید. ابتدا طالبی را داخل یک کاسه بزرگ رنده کرده، سپس باقی مواد را اضافه و با هم مخلوط می‌کنیم تا یکدست شود.

 

مرحله چهارم: پس از این‌که میلک شیک آماده شد، آن‌را تا زمان سرو در یخچال قرار می‌دهیم. اگر می‌خواهید این نوشیدنی را به‌صورت رژیمی هم درست کنید، می‌توانید خامه و شکر را حذف کنید و به‌جای خامه و شکر کمی شیر اضافه کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.