2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
سریال محرمانه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال محرمانه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال محرمانه در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی از شبکه 3 پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال محرمانه به کارگردانی محمود معظمی به بحث پیشرفت های پزشکی ایران و به ویژه تولید واکسن کرونا می پردازد و در هر قسمت این سریال که از شبکه 3 ئخش می شود شاهد تلاش دانشمندان ایرانی و کارشکنی های دشمنان هستیم.

 

تعداد قسمت های سریال محرمانه

در سریال محرمانه علاوه بر بازیگران شناخته شده ایرانی مانند لاله اسکندری، علیرام نورایی، نسیم ادبی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، ایرج نوذری، رحیم نوروزی، رضا توکلی، رویا میرعلمی، کمند امیرسلیمانی و چند بازیگر ترکیه ای، هلندی و آفریقایی نیز حضور دارند و این مجموعه در 24 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال محرمانه

ساعت پخش و تکرار

سریال محرمانه هر شب حدود ساعت 8 و نیم از شبکه 3 ئخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های ۱:۳۰ بامداد و ۱۴:۳۰ ظهر روز بعد خواهد بود.

آرش آصفی بازیگر نقش سعید در سریال محرمانه

آرش آصفی در نقش سعید

یکی از بازیگران شناخته شده سریال محرمانه آرش آصفی است که نقش سعید را برعهده دارد. او گفته: سعید، شخصیتی مثبت و دوست شخصیت اصلی، سیناست که آقای زهیر یاری آن را بازی می‌کند. این دو از دانشجویان علوم‌پزشکی هستند که برای کشف واکسن ویروس کرونا تلاش می‌کنند. محرمانه قصه‌ای خانوادگی، پزشکی و اجتماعی دارد که من هم افتخار همکاری با این پروژه را دارم.

 

بازیگر نقش سعید ادامه می‌دهد: دومین کاری است که با آقای معظمی همکاری دارم و اولین بار است که با آقای موسوی ملکی (تهیه‌کننده) کار می‌کنم. امیدوارم نتیجه مورد پسند و مقبول باشد.

 

او در مورد بازیگران مقابلش هم توضیح می‌دهد: نقش پدرم را آقای ایرج‌نوذری بازی می‌کنند و خانم فریبا متخصص هم ایفاگر نقش مادرم در این سریال هستند. استادان بزرگی چون خانم فاطمه گودرزی و همچنین عزیرانی مثل خانم کمند امیرسلیمانی از دیگر بازیگرانی هستند که در این کار حضور دارند و من مقابل برخی از آنها بازی می‌کنم.

 

به گفته این بازیگر، او در سکانس‌های خارج از کشور هم حضور دارد. آصفی در مورد کار کردن با محمود معظمی و پیش‌بینی‌ از استقبال مخاطبان هم می‌گوید: به نتیجه کار امیدوارم و می‌توانم بگویم قطعا کار خوبی را شاهد خواهیم بود. همان‌طور که گفتم با توجه به این‌که محرمانه دومین همکاری من با آقای معظمی است، همکاری با ایشان را لذت‌بخش می‌دانم. کار کردن با ایشان را دوست دارم و در حین کار خیلی راحت هستم. وقتی رابطه کارگردان و بازیگر در پشت‌صحنه راحت باشد، نتیجه‌اش را جلوی دوربین هم خواهیم دید و اثر مقبول می‌شود.

 

او درباره تفاوت این شخصیت با دیگر شخصیت‌هایی که تا امروز ایفا کرده است و ویژگی‌هایی که وی را برای بازی در این سریال ترغیب کرد، اظهار می‌کند: من پیش از این، نقش پزشک بازی نکرده بودم. همین که در این سریال نقش یک دکتر ویروس‌شناس را دارم برایم جالب بود و تازگی داشت. ضمن این‌که حضور کنار مجموعه دوستانی که با آنها در این پروژه همکاری دارم برایم جذاب است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.