2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی مسعود محمودی بازیگر نقش علیرضا در سریال محرمانه

بیوگرافی مسعود محمودی بازیگر نقش علیرضا در سریال محرمانه

مسعود محمودی در سریال محرمانه نقش یکی از ماموران عملیاتی به نام علیرضا را بازی کرده است. با زندگینامه این هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -علیرضا در سریال محرمانه یکی از ماموران عملیاتی است که نقش این شخصیت را مسعود محمودی بازی کرده است. به همین دلیل بیوگرافی این هنرمند را مرور کرده ایم.

 

فیلم ها و سریال های مسعود محمودی

مسعود محمودی بازیگری را به صورت حرفه ای از سال 1380 با فیلم اتانازی به کارگردانی رحمان رضایی شروع کرد. در این فیلم دکتر ماکان برنا در جریان معالجه یکی از بیماران خود به نام پرنیان شهسوار دلداده او می شود. پرنیان که از خانواده ای ثروتمند و متمکن است به دلیل بیماری قلبی خود دچار افسردگی شده و امید خود را از دست می دهد. از سوی دیگر، فراز ورزشکار سرشناس و بنام که بدلیل ابتلا به بیماری سرطان از مرگ حتمی خود اطلاع یافته بود، به دکتر برنا مراجعه کرده و قبل از آنکه چهره و فیزیک بدنی اش بدلیل بیماری صعب العلاج از بین برود، از دکتر تقاضا می کند تا به نوعی به زندگی اش خاتمه بخشد. دکتر برنا با مراجعه به ایمان، نامزد پرنیان از او درخواست می کند تا بخاطر نجات پرنیان خود را از زندگی او بیرون کشد و ایمان نیز خواسته دکتر را قبول می کند. دکتر برنا در پی علاقه خود به پرنیان تصمیم می گیرد تا با مرگ مغزی فراز، قلب او را به پرنیان پیوند زند، ولی بدلیل اشتباه خود باعث مرگ فراز می شود. دکتر برنا عصبی و ناراحت از مرگ فراز، در جریان سانحه رانندگی کشته و پرنیان با پذیرش نوزاد دوست فوت شده خود به فرزندی، زندگی جدیدی با ایمان شروع می کند.

 

محمودی در سال 99 در فیلم بانک زده ها به کارگردانی جواد اردکانی بازی کرد.

 

این هنرمند همچنین در سریال زمین انسان ها که ابوالحسن داوودی آن را در سال 1390 ساخت به ایافی نقش پرداخت.

 مسعود محمودی بازیگر نقش علیرضا در سریال محرمانه

بازی در نقش علیرضا در سریال محرمانه

مسعود محمودی درباره بازی در سریال محرمانه به جام‌جم گفته: نقش علیرضا را بازی می‌کنم و بیشتر با آقایان نورایی، نوروزی، جلالی و زند بازی دارم.

 

جلالی ادامه می‌دهد: علیرام نورایی، ایفاگر نقش کاظم، سرگروه ماست که می‌گوید چه عملیات‌هایی را انجام دهیم. این نقش‌ها هدف مثبتی دارند اما باید دید در قصه چه اتفاقاتی می‌افتد. در کل قصه مثبت است؛ چون هدف ما ادای دین به تلاشگران حوزه سلامت و کسانی است که برای این کار زحمت کشیدند.

این کار زحمت کشیدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.