2024/05/16
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
سرویس کولر گازی و اسپلیت

سرویس کولر گازی و اسپلیت

اگر از آن دسته افرادی هستید که بهسرویس کولرگازی و اسپلیت اهمیت نمی دهید یا می پرسید چرا باید کولرگازی و اسپلیت را سرویس کنیم؟در پاسخ به شما باید گفت: سرویس اسپلیت و کولر گازی به صورت مستمر، موجب افزایش طول عمر و ارتقای راندمان و بازدهی این سیستم می شود.

دوات آنلاین -اگر از آن دسته افرادی هستید که بهسرویس کولرگازی و اسپلیت اهمیت نمی دهید یا می پرسید چرا باید کولرگازی و اسپلیت را سرویس کنیم؟در پاسخ به شما باید گفت: سرویس اسپلیت و کولر گازی به صورت مستمر، موجب افزایش طول عمر و ارتقای راندمان و بازدهی این سیستم می شود.

در ادامه اصلی ترین اقداماتی که توسط این مجموعه جهت سرویس کولرگازی و اسپلیت صورت می گیرد را برایتان بازگو می کنیم:

اقدامات مهم جهت سرویس کولرگازی و اسپلیت

1.         مهم ترین اقدامات در جهت سرویس اسپلیت و کولر گازی، تمیزی و نظافت اجزا و قطعات داخلی سیستم می باشد. زیرا تجمع آلودگی ها بر روی این قطعات موجب کاهش کارکرد و بعضا خرابی و معیوب شدن قطعات و متعلقات کولر گازی می شود.

2.         بررسی فیلتر تصفیه هوا که وظیفه اش جذب و فیلتر ذرات  آلودگی های موجود در هوا می باشد.   

3.         چک کردن شارژ گاز اسپیلت که فقط در صورت نیاز باید برای شارژ مجدد اقدام می کنند.

4.         تمیز کردن سیم‌ پیچی کولر که با قرار گرفتن دستگاه کمپرسور در محیط بیرونی، احتمال نشستن گرد و خاک روی آن زیاد بوده و موجب کاهش توانایی اسپلیت و کولر گازی در جذب حرارت شده و مصرف برق را بالا می‌برد.

با توجه به آنچه که گفته شد، امیدواریم شما را نسبت به اهمیّت سرویس اسپلیت و کولر گازی آگاه‌تر کرده باشیم. توجه داشته باشید که هزینه سرویس و نگهداری اسپلیت و کولر گازی در مقایسه با هزینه‌های اضافی برق که قرار است بابت مشکلات کولر خود بپردازید بسیار کمتر است.

اما نکته ی مهم تر این که بهتر است سرویس اسپلیت و کولر گازی به دست متخصصان و شرکت‌‌های قابل اعتماد انجام گیرد. افراد در شرکت تکنو تهویه این خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه می‌کنند.

 اگر کولرگازی و اسپلیت شما بوی بدی در محیط پخش می‌کند، قدرت آن نسبت به روز اول کمتر شده است، صدای عجیبی می‌دهد، یا هر مساله دیگری که شما را نسبت به کارکرد آن حساس کرده حتما به کارشناسان تکنو تهویه اطلاع دهید.

سرویس کولرگازی و اسپلیت

تعمیر کولر گازی (اسپیلت)

شاهد هستیم که امروزه دیگر استفاده از تجهیزاتی مانند کولر های آبی و دستگاه های اینچنینی منسوخ شده است. در عوض روز به روز درخواست و خرید کولرگازی (اسپلیت) بالا و بالاتر می رود. زیراکولرگازی و یا اسپلیت هم گرما و هم سرمای مطلوب تری را نسبت به دیگرتجهیزات، به محیط انتقال می دهند.

می دانید که در سال های اخیر شاهد تابستان هایفوق العاده گرمیهستیم. حالا تصور کنید یک روز کاریِ خسته کننده را بیرون از خانه، داشته اید و به محض رسیدن به خانه کولرگازی و یا اسپلیت را روشن می کنید. شما انتظار دارید که کولرگازی (اسپلیت)بدون هیچ مشکلی کار کند. اما برخلاف انتظارتان شاهد عملکردی نامطلوب در این تجهیزات هستید. حتی تصور چنین وضعیتی هم آزار دهنده است. 

حالا از خود می پرسید برای مواجه نشدن با این شرایط باید چه کرد؟ تنها اقدام برای اینکه بتوانید همواره نهایت استفاده را از کولرگازی (اسپلیت) خود ببرید و برای اینکه مطمئن شوید کولر گازی و یا همان اسپیلت شما خوب کار میکند و هنگام استفاده از آن خراب نمی شود این است که هرچند وقت یک بار، حداقل هر سال یکبار با تعمیرکارکولرگازی (اسپلیت)، جهت تعمیرکولرگازی (اسپلیت) تماس بگیرید.

آنچه در تعمیرکولرگازی و یا همان اسپلیت اهمیت دارد، انجام این فرآیند، توسط متخصصین مجرب این حوزه می باشد. یعنی، در صورت هرگونه اشتباه در روند تعمیر این محصول، ممکن است اجزای دیگر نیز دچار آسیب شده و مشکلات جبران ناپذیری برای دستگاه به وجود آید. در این بین ما مجموعه ی تکنو تهویه را به شما معرفی می کنیم که ضمن دارا بودن کادری مجرب یکی از معتبرترین مراکز ارائه ی دهنده ی خدمات تعمیر کولرگازی و اسپلیت به شمار می روند.

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تهران

همانطور که گفتیم، عیب یابی و تعمیر کولر گازی و اسپلیت کار چندان ساده ای نیست. به این دلیلکه مشکلات مختلفی در بخش های گوناگون کولر گازی و اسپلیت، می‌تواند منجر به بروز علائم خرابی در این تجهیزات شود. برای مثال وجود مشکل در هر یک از قطعات ترموستات، خازن یا برق کشی می‌تواند باعث روشن نشدن و کار نکردن کمپرسور کولر گازی و اسپلیت شود. در چنین شرایطی لازم است تا یک فرد متخصص به عیب یابی کولر گازی بپردازد.

 با توجه به نکته ای که بیان شد، توصیه ما به شما کاربران تهرانی این است که برای عیب یابی کولر گازی و اسپلیت و رفع خرابی آن ها از بهترین کادر تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تهران که مجموعه ی تکنو تهویه می باشند، کمک بگیرید.

در ادامه لیستی از مشکلات رایج کولر گازی و اسپلیت را آورده ایم. چنانچه با هر یک از این مشکلات مواجه شدید با تکنو تهویه تماس بگیرید تا در جهت رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند:

•           سرمای کولر گازی و اسپلیت شما به تدریج کم شده و یا در مدت زمان زیادیکه از آن استفاده نکرده اید، حس می کنید که سرمای گذشته را ندارد.

•           یخ زدگی گاز کویل و نشتی لوله ها و مبرد

•           کویل و کندانسور کولر گازی و اسپلیت شما خارج از منزل و در فضای باز قرار دارد و بالایه ای از خاک و دوده پوشانده شده باشد.

•           به دلیل خاموش و روشن کردن های مکرر کولر گازی و اسپلیت، نوسانات برق، عدم روغن کاری، و یا گرد و غبار  فن کولر گازی شما خراب شده باشد.

•           یکی دیگر از مشکلات رایجِ کولر گازی و اسپلیت مشکل ترموستات است که مسئولیت متعادل نگه داشتن دما یین تجهیزات را دارد.

•           آبریزی کولر گازی و اسپلیت نیز یکی از شایع ترین مشکلات این دستگاه ها است.

•           و...

تنها کافیست در صورت مشاهده ی مشکلات بالا و مانند آن با شماره ی ذکر شده در مقاله تماس بگیرید. افراد تکنو تهویه در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شده و به نحو احسنت به تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تهران می پردازند.

تعمیر کولر گازی و اسپلیت با تکنو تهویه

کولر گازی و اسپلیت همانند دیگر وسایل خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و لازمه اهمیت به این مهم بودن، توجه به موارد تعمیر و سرویس این تجهیزات است. در نهایت انتخاب شخصی که بتواند تعمیرات کولر گازی و اسپلیت را به خوبی و بدون نقص انجام دهد کار ساده ای نیست. شاید بگویید ده ها شرکت در این حوزه مشغول به کار هستند و ادعا حرفه ای بودن نیز می کنند؛ اما بدانید که در واقعیت همه ی این شرکت ها رزومه کاری حرفه ای و با تجربه ای ندارند.

ما در این بین تضمین می کنیم، شرکت تکنو تهویه با داشتن تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه دارای رزومه کاری موفق می باشد. در نهایت تعمیر کولر گازی و اسپلیت با تکنو تهویه طول عمر این تجهیزات افزایش می یابد و شاهد بهبود عملکرد این سیستم ها خواهیم بود.

مرکز تکنو تهویه در راستای تعمیر کولرگازی و اسپلیت شما یک سری خدمات ویژه ای را نیز ارائه می دهد این خدمات عبارتند از:

•           استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت

•           دریافت هزینه مناسب بابت تعمیر کولرگازی و اسپلیت

•           تضمین کیفیت خدمات انجام شده

•           امکان خدمت رسانی در اسرع وقت

•           و...

سرویس کولرگازی و اسپلیت

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.