2024/05/21
۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
معرفی فیلم شب هامون؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم شب هامون؛ خلاصه داستان و بازیگران

موضوع فیلم شب هامون چیست و کدام بازیگران در آن حضور دارند؟ آن را ببینیم یا نه؟

دوات آنلاین -فیلم شب هامون یک تریلر روانشناسانه است. پس در همین گام اول مشخص می شود که با داستانی جذاب، پرکشمکش و هیجان انگیز مواجه هستیم اما اطلاعات بیشتر درباره این فیلم را در ادامه پیگیری کنید.

حمیده معین فر کارگردان فیلم شب هامون

کارگردان فیلم شب هامون

شب هامون اولین تجربه فیلم بلند سینمایی کارگردانش حمیده معین ‌فر است. او فیلمسازی را در سال ۱۳۸۷ با ساخت مستند کوتاه «سه» در ایران شروع کرد.

 

معین فر مستند کوتاه ماریپوسا را در کشور سوئد ساخته بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. فیلم‌های کوتاه «سیاه» و «زیبا» از آثار دیگر این کارگردان است که آنها را در ایران ساخت و هر دو فیلم تریلر روانشناسانه هستند.

عکسی از فیلم شب هامون

خلاصه داستان فیلم شب هامون

در این فیلم آیدا زنی از طبقه پایین جامعه، به دلیل شرایط بد مالی نوزاد بیمارش را از دست می‌دهد. او تصمیم می‌گیرد از مدیر مؤسسه‌ای که از او کلاهبرداری کرده انتقام بگیرد.

عکسی از فیلم شب هامون

بازیگران فیلم شب هامون

شب هامون پر بازیگر نیست و نازنین فراهانی و رضا یزدانی در آن نقش آفرینی کرده اند. طراح بدلکاری این فیلم مرحوم ارشا اقدسی بود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.