2024/05/10
۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
معرفی فیلم بندر بند ساخته منیژه حکمت؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم بندر بند ساخته منیژه حکمت؛ خلاصه داستان و بازیگران

موضوع فیلم بندر بند چیست و کدام بازیگران در این ساخته منیژه حکمت بازی کرده اند؟ معرفی این فیلم را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -کارنامه کاری منیژه حکمت آنقدر پربار هست که هر وقت فیلم تازه ای بسازد در تماشای آن تردید نکنیم. فیلم بندر بند ساخته این کارگردان و تهیه کننده باسابقه موضوع و داستانی جذاب و متفاوت دارد.

عکسی از فیلم بندر بند

خلاصه داستان فیلم بندر بند

در خلاصه داستان فیلم بندربند آمده است: تعدادی خواننده زن ایرانی قصد دارند بعد از مدت‌ها در یک کافی شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند. مهلا باردار به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان‌شان، سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران آغاز می‌کند آن هم درست زمانی که همه داشته‌های خود را در سیل از دست داده‌اند. آن‌ها هنوز امیدهای خود را زنده نگه می‌دارند، با این حال هر راهی که می‌روند به یک بن بست در سرزمین سیل‌زده منجر می‌شود...

 

منیژه حکمت درباره بندر بند گفته است: «غریزه شگفت انگیز مادرانه که کاراکترهای قبلی فیلم هایم به مدد آن سعی میکردند از فاجعه ای سهمگین در موقعیت های بحرانی اجتماعی جلوگیری کنند، مرا به سراغ نسل جوان برد.

 

نسلی که زندگی کردن را خیلی خوب آموخته است اما در اکثر مواقع، امید و آرزوهای آنها برای ادامه زندگی با را ه های بسته و پل های شکسته روبه رو است… .»

عکسی از فیلم بندر بند

بازیگران فیلم بندر بند

در این فیلم رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی بازی کرده اند.

 

بندر بند تاکنون در بیش از سی جشنواره جهانی سینمایی از جمله جشنواره‌های تورنتو، زوریخ، میل ولی، هاینان و…به نمایش در آمده و جایزه بهترین فیلم جشنواره کلکته و جایزه نتپک جشنواره فیلم‌های کوهستانی اولجو ، تقدیرنامه بهترین فیلم جشنواره باتومی را دریافت کرده ‌است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.