کد خبر : 92964 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۲ تير - 07:00
قضات دادگاه کیفری استان تهران حکم صادر کردند اعدام 2متجاوز به دختر دانشجو مردان جوان که دختر دانشجویی را ربوده و او را مورد تجاوز قرار داده‌بود با حکم دادگاه به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند.

دوات آنلاین-مردان جوان که دختر دانشجویی را ربوده و او را مورد تجاوز قرار داده‌بود با حکم دادگاه به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند.

 

سال 93 دختر 19 ساله‌ای در حالیکه وضعیت بسیار آشفته‌ای داشت به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد از سوی دو مرد مورد تجاوز قرار گرفته‌است. دختر وحشت‌زده به ماموران گفت مردانی که در این واقعه شرکت داشتند چهارنفر بودند اما دو نفر آنها اقدام به تجاوز کردند.

 

او در توضیح انچه اتفاق افتاده‌ بود گفت: من دانشجوی دانشگاه در ورامین هستم. روز حادثه هم داشتم از دانشگاه به خانه برمی‌گشتم که سوار پرایدی شدم فکر کردم راننده مسافرکشی می‌کند او در راه شخصی را سوار کرد آنقدر این اتفاق طبیعی بود که من اصلا فکر نکردم فردی که سوار شده مسافر نیست. نفر دیگری هم در ماشین بود کسی هم صحبتی نمی‌کرد. تا اینکه من از راننده خواستم توقف کند تا پیاده ‌شوم. زمانی که می‌خواستم پیاده شوم مردی که کنارم نشسته‌ بود با چاقو من را تهدید کرد و گفت بنشین. اول فکر کردم سارق هستند. گفتم هرچه دارم برای شما اجازه دهید بروم اما قبول نکردند. آنها با تهدید چاقو من را به خانه‌ای بردند و مورد تجاوز قرار دادند. وضعیتم آنقدر بد بود که می خواستم خودکشی کنم. دو مرد با یکی از دوستان‌شان تماس گرفتند و از او هم دعوت کردند که بیاید و به من تجاوز کند. من منتظر فرصتی بودم که خودم را بکشم. وقتی نفر سوم آمد و وضعیت من را دید طوری وانمود کرد که انگار او هم می‌خواهد به من تجاوز کند و از دوستانش خواست از اتاق بیرون برود بعد لباسهای من را داد و کمکم کرد که فرار کنم. من هم که حالم خیلی بد بود ابتدا به خانه رفتم و بعد با مشورت اعضای خانواده‌ام واصرار آنها شکایت کردم.

 

با توجه به مشخصاتی که دخترجوان از ناجی خود داد ماموران او را شناسایی و دستگیر کردند او در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود گفت: دوستانم کامبیز و رامین با من تماس گرفتند و گفتند که دختری را آورده‌اند که در ازای پول رابطه برقرار می‌کند من هم باور کردم و وقتی دعوتم کردند به محلی که گفته ‌بودند رفتم اما وقتی با دختر مواجه شدم دیدم دختر را ربوده‌اند و او وضعیت بسیار بدی دارد. دختر به شدت ترسیده ‌بود حالت نیمه‌ جان داشت و حالش اصلا خوب نبود آنقدر گریه کرد که دلم برایش سوخت وانمود کردم قصد برقراری رابطه دارم و از دوستانم خواستم محل را ترک کنند و بعد دختر را فراری دادم.

 

با توجه به گفته‌های این مرد ماموران کامران و رامین را بازداشت کردند. آنها ابتدا منکر همه چیز شدند اما وقتی دیدند که دوست‌شان توضیح داده چه اتفاقی افتاده ‌است اتهام را قبول کردند و گفتند برای تفریح این کار را انجام ‌دادند. رامین که در مرکز میوه و‌ تره‌بار کار می‌کند و متاهل است ادعا کرد نمی‌دانست کارش چه تاوانی دارد و از سر هیجان دست به این کار زده ‌است.

 

آنها درباره شخصی که برای ربودن دختر جوان همراهی‌شان کرده ‌بود گفتند: نامش جلال بود و از دوستان قدیمی ما بود گفتیم می‌خواهیم کمی تفریح کنیم و او هم قبول کرد اما بعد از اینکه دخترجوان را پیاده کرد خودش رفت و دیگر در محل حاضر نشد. جلال نیز بر اساس این گفته‌ها بازداشت شد. او گفت با دختر جوان رابطه‌ای نداشته و اتهام تجاوز را قبول نکرد اما دادسرا او را به اتهام ادم‌ربایی بازداشت کرد.

 

با انجام تحقیقات اولیه پرونده برای رسیدگی به شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.دو متهم در جلسه رسیدگی حاضر شدند. دختر جوان نیز برای بیان توضیحات خود به دادگاه امد او گفت: 4 سال از آن ماجرا می‌گذرد و من روزهای سختی را پشت سرگذاشتم وضعیت روحی‌ام آنقدر خراب شد که مجبور شدم دانشگاه را ترک کنم و چهار سال است که تحت مداوا هستم و هنوز به حالت عادی بازنگشته‌ام. زندگی‌ام نابود شد. اگر مرد جوان نبود و من را از آن جهنم نجات نمی‌داد قطعا خودکشی می‌کردم من گذشت نمی‌کنم شکایتم را پس نمی‌گیرم و درخواست مجازات شدید برای متهمان را دارم.

 

در ادامه متهمان در جایگاه حاضر شدند انها اتهام برقراری رابطه را قبول کردند اما این بار ادعا کردند دختر جوان خودش خواهان این رابطه بود اما با توجه به شهادت مردی که دختر جوان را نجات داده‌بود و سایر مدارک موجود در پرونده هیات قضات برای وارد شور شدند و کامبیز و رامین را به جرم تجاوز به عنف به اعدام محکوم کردند . همچنین در خصوص اتهام آدم ربایی مرد راننده نیز پرونده در دادسرا تکمیل شده و برای محاکمه به دادگاه ارسال شده و او نیز به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

 

مردی که دختر جوان را نجات داده بود هم با توجه به اینکه جرمی مرتکب نشده‌بود برای همیشه در این پرونده تبرئه شد.

 

منبع: شرق

12jav.net