کد خبر : 114747 تاریخ : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۹ مهر - 07:28
اغفال دختران با همدستی نامزد پسر جوان با هماهنگی نامزدش به خواستگاری دو دختر دیگر رفته و آنها را اغفال و کلاهبرداری کرده بود تا این زوج بتوانند برای ماه عسل به ایتالیا سفر کنند.

دوات آنلاین-پسر جوان با هماهنگی نامزدش به خواستگاری دو دختر دیگر رفته و آنها را اغفال و کلاهبرداری کرده بود تا این زوج بتوانند برای ماه عسل به ایتالیا سفر کنند.

 

به گزارش دوات آنلاین در حال حاضر تحقیقات در مورد این زوج جوان برای شناسایی دیگر قربانیان احتمالی آنها ادامه دارد.

 

رسیدگی به این پرونده زمانی در دستور کار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت که دختر جوانی با طرح شکایت گفت: مدتی قبل در کانال‌ دوست‌یابی یک شبکه اجتماعی با پسر جوانی  آشنا شدم و پس از مدتی او به من پیشنهاد آشنایی بیشتر برای خواستگاری را داد. به همین منظور او با دختری که گفت خواهرش است به خانه ما آمد و بعد از بیهوش کردن من اموال و چیزهای ارزشمند خانه‌ام را سرقت کردند.

 

در پی این شکایت تحقیقات برای دستگیری دختر و پسری که با این شیوه اقدام به سرقت کرده بودند آغاز شد تا اینکه مدت کوتاهی پس از آن شکایت مشابهی مطرح شد و با بررسی‌هایی که از محل وقوع جرم انجام شد سرنخهایی‌ به دست آمد.

 

در بررسی‌هایی که در دومین صحنه جرم انجام شده بود یک کارت باشگاه زنانه بدست آمد که در ادامه مشخص شد به هیچ یک از ساکنان خانه تعلق ندارد. بنابراین احتمال اینکه این سرنخ پلیس را به سمت مجرمان هدایت کند افزایش یافت تا اینکه در نهایت دختر جوانی که در دو سرقت همراه نامزد خود در این اعمال مجرمانه شرکت کرده بود به دام افتاد.

 

با دستگیری دختر جوان نامزد او نیز شناسایی شد و این زوج راز سرقت‌های خود را فاش کردند. پسر جوان گفت: ما مدتی قبل با هم نامزد کردیم و به پیشنهاد مهسا قصد داشتیم برای ماه عسل به ایتالیا برویم اما پول لازم برای این کار را نداشتیم، برای همین تصمیم به سرقت گرفتیم . ابتدا من در کانالهای دوست و همسریابی با دختران طرح دوستی می‌‌ریختم و پس از آن که پیشنهاد ازدواج می‌دادم و آنها هم موافقت می‌کردند به بهانه آشنایی بیشتر به خانه طعمه خود می‌رفتیم و با ریختن داروی بیهوشی در آبمیوه او را مسموم می‌کردیم بعد هم سر فرصت نقشه سرقت را عملی می‌کردیم. ما فقط موفق شدیم دو بار این کار را بکنیم و پس از دومین سرقت شناسایی و دستگیر شدیم.

 

در حال حاضر هر دو متهم در بازداشت هستند و تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان احتمالی این زوج بلند پرواز ادامه دارد.

12jav.net