2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آزار 3زن در پراید مسافرکش

آزار 3زن در پراید مسافرکش

در بزرگراه آزادگان منتظر ماشین بودم که مردی جلوی پایم توقف کرد. وقتی مقصدم را گفتم قبول کرد، سوار شوم. مدتی از حرکتش گذشته‌ بود که مرد جوان به جاده‌ای فرعی پیچید و بعد هم با زوری که داشت من را وادار به تمکین کرد.

دوات آنلاین-مرد تراشکاری که متهم است سه زن را به عنوان مسافر سوار کرده و مورد آزار جنسی قرار داده‌ است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

به گزارش دوات آنلاین 6 ماه قبل زن جوانی به ماموران پلیس تهران خبرداد از سوی مردی پرایدسوار مورد تعرض قرار گرفته‌ است. این زن گفت: من در بزرگراه آزادگان منتظر ماشین بودم که مردی جلوی پایم توقف کرد وقتی مقصدم را گفتم قبول کرد که سوار شوم. مدتی از حرکتش گذشته‌ بود که مرد جوان به جاده‌ای فرعی پیچید و بعد هم با زوری که داشت من را وادار به تمکین کرد و مورد آزار قرار داد. او پول و طلا و اشیای قیمتی که داشتم را از من گرفت و من را در بیابان رها کرد.

 

این زن که موفق شده‌ بود پلاک ماشین مرد متجاوز را حفظ کند آن را به ماموران داد و در پیگیری‌هایی که ماموران انجام دادند مرد راننده شناسایی و بازداشت شد.

 

در بررسی‌هایی که انجام شد پلیس فهمید این مرد هیچ سابقه‌ای ندارد اما چند ماه قبل از شکایت این زن دو زن دیگر نیز به پلیس شکایت کرده‌اند که وضعیت شکایت آنها دقیقا مانند زنی است که شماره ماشین را داده ‌است. وقتی دو شاکی دیگر احضار شدند مرد راننده را شناسایی کردند و توضیح دادند که چطور از سوی او دزدیده شدند.

 

هر دو زن که همراه فرزندانشان سوار ماشین متهم شده‌ بودند از رفتارهای زشت مرد راننده و تعرض صحبت کردند. یکی از این زنان به ماموران گفت: من بچه‌ای یک ساله داشتم که او را در آغوش گرفته ‌بودم و منتظر آمدن ماشین بودم که راننده پراید جلوی پایم توقف کرد سوار شدم و مقصدم را گفتم من اصلا فکر نمی‌کردم کسی به زنی که بچه درآغوش دارد نظر داشته‌ باشد مرد راننده کمی جلوتر به یک بیابانی پیچید و بعد هم من را مورد آزار قرار داد.

 

این زن درباره اینکه آیا در برابر مرد متجاوز مقاومت کرد یا نه گفت: خیلی مقاومت کردم فرزندم گریه می‌کرد التماس کردم به خاطر بچه‌ام این کار را نکند فرزندم ترسیده ‌بود اما مرد توجهی نمی‌کرد. حتی به او گفتم هرچه دارم می‌دهم فقط من را رهاکن قبول نکرد تهدیدم کرد که اگر بیشتر مقاومت کنم به من و فرزندم اسیب می‌رساند . بعد از اینکه من را مورد آزار قرار داد هرچه پول و طلا داشتم از من گرفت بعد هم من را در همان بیابان رها کرد و رفت. به‌سختی خودم را به خانه رساندم و بعد هم موضوع را به پلیس گزارش دادم.

 

سومین شاکی نیز همین اظهارات را تکرار کرد و گفت از سوی مرد جوان مورد سرقت، آدم‌ربایی و تعرض قرار گرفته‌ است. وقتی متهم مورد بازجویی قرار گرفت اتهام را قبول کرد و گفت: من نیاز مالی نداشتم که از زنان سرقت کنم خودم تراشکاری بلد بودم و درآمدم از آن طریق بود اما مشکلاتی در زندگی شخصی‌ام داشتم و همسرم با من رابطه خوبی نداشت به همین خاطر هم وقتی زنی را می‌دیدم از خود بی‌خود می‌شدم. من زنان را سوار ماشین می‌کردم و مورد آزار قرار می‌دادم و برای اینکه آنها نتوانند کاری بکنند پولهایشان را می‌گرفتم. فکر می کردم وقتی آنها پول نداشته ‌باشند زمان بیشتری برای رسیدن به خانه صرف می‌کنند و من هم می‌توانستم فرار کنم.

با تکمیل تحقیقات اولیه پرونده برای ادامه بازجویی‌ها و همچنین محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران شعبه 12 ارسال شد. درحالیکه رسیدگی در این خصوص ادامه داشت دو زنی که قبلا شکایت کرده ‌بودند به دادگاه رفتند و شکایت خود را پس گرفتند و گفتند حاضر نیستند دیگر به دادگاه بیایند و همه گفته‌هایشان را هم پس می‌گیرند.

 

هرچند معلوم نیست به چه دلیل دو زن جوان شکایت خود را پس گرفتند اما شاکی سوم همچنان برشکایت خود باقی ماند و اعلام کرد حاضر به گذشت یا پس گرفتن شکایتش نیست.

 

به این ترتیب متهم در جایگاه قرار گرفت او که پیش از این گفته ‌بود قبول دارد به سه زن تعرض کرده‌ است این بار مدعی شد تعرضی در کار نبوده ‌است و این زنان به رابطه راضی بودند.

 

او گفت: من همسر و فرزند داشتم اما به خاطر رابطه سردی که با همسرم داشتم با او ارتباطی نداشتم. فقط به خاطر بچه‌هایم با همسرم مانده ‌بودم. زنان را به عنوان مسافر سوار می‌کردم و زمانی که آنها رضایت داشتند با آنها رابطه برقرار می‌کردم اینکه گفته می‌شود من به زور این کار را کردم دروغ است. انصراف دو زن دیگر از شکایت نشان می‌دهد که راست می‌گویم.

 

با پایان گفته‌های شاکی و متهم و وکیل مدافع متهم هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند و به زودی در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
یاشار 1397/06/15
واضح است که دو نفر به علت ترس از آبرو شکایت خود را پس گرقته اند .چرا قوه قضاییه برای حقظ آبروی این اشخاص کاری نمی کند؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.