2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
پانچ‌ها؛ پوششی زیبا برای فصل سرد

پانچ‌ها؛ پوششی زیبا برای فصل سرد

پانچ‌های جلوبسته برای زمستان مناسب‌تر هستند چراکه بدن را گرم‌تر نگه‌ می‌دارند. این پانچ‌ها را می‌توانید با دکمه‌های چوبی و میخی تزئین کنید و زیبایی خاصی به آن بدهید. بلوز یقه اسکی یکی دیگر از شیک‌ترین لباس‌های زیر پانچ است.

دوات آنلاین-پانچ مدل روپوشی است که می‌توان از آن هم برای زمستان و هم برای تابستان استفاده کرد اما جنس آن متفاوت است. پانچ‌ها شنل‌هایی هستند بلند که در دو مدل جلو باز و جلوبسته استفاده می‌شوند. البته هر دو مدل در فصول گرم و سرد استفاده می‌شوند اما جنس پارچه آن متفاوت است.

 

مهناز چتر فیروزه طراح مد و لباس به دوات آنلاین می‌گوید:

 

پانچ‌های فصل زمستان هم می‌تواند بافت‌های دستی باشند و هم می‌توانند از جنس پارچه‌های ضخیم باشند. بافت‌های طرح گلیم یکی از زیباترین پانچ‌های زمستانی هستند.

 

خانم‌ها می‌توانند لباس‌های زیبای زمستانی را زیر پانچ‌ها بپوشند و بعد هم پانچ را استفاده کنند. پانچ‌ها نه حجیم است و نه سایز شما را بیشتر از آن چیزی که هستید نشان می‌دهد.

پانچ‌های جلوبسته برای زمستان مناسب‌تر هستند چراکه بدن را گرم‌تر نگه‌ می‌دارند. این پانچ‌ها را می‌توانید با دکمه‌های چوبی و میخی تزئین کنید و زیبایی خاصی به آن بدهید.

 

بلوز یقه اسکی یکی از شیک‌ترین لباس‌های زیر پانچ است. شما می‌توانید از انواع بافت زیر پانچ استفاده کنید و زیبایی بلوز زمستانی خود را هم به نمایش بگذارید.

 

همچنین می‌توانید از بوت‌های بلند هم در پانچ‌های زمستانی استفاده کنید. ترکیب بوت، شلوار چرم و پانچ جلو بسته ترکیب بسیار زیبایی است و خانم‌های جوان و شیک‌پوش می‌توانند از آن استفاده کنند.

پانچ‌های جلوباز برای خانم‌هایی با اندام کشیده مناسب است. این پانچ‌ها را می‌توانید با شال‌های زمستانی زیبا ست کنید.

 

شلوارهای جین زمستانی با پانچ‌های جلوباز و پوتین‌های بنددار ترکیب جالبی برای دختران جوان ایجاد می‌کند.

 

در صورت نیاز هم می‌توانید با یک کمربند پانچ را تبدیل به یک پانچ جلوبسته و شیک بکنید.

 

کمربندهای منگوله‌دار یا از جنس بافت یا جنس پانچ برای این کار مناسب است.

 

کیفی که باید برای پانچ استفاده کرد به استایلی بستگی دارد که شما انتخاب می‌کنید. اگر استایل شما کلاسیک است و با چکمه‌های بلند و پاشنه‌دار از پانچ استفاده می‌کنید یا از دامن‌های ضخیم و ساق‌های زمستانی استفاده می‌کنید باید کیف دستی کوچک استفاده کنید.

 

اگر دختر جوانی هستید که با تیپ دخترانه از پانچ استفاده می‌کنید و پوتین‌های بنددار پوشیده‌اید می‌توانید از کیف‌های کوله‌پشتی یا کیف‌های بندی که به صورت کج روی دوش‌تان انداخته‌اید استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.