2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چه رنگ مویی برای پاییز مناسب است
یک میکاپ آرتیست توضیح می دهد:

چه رنگ مویی برای پاییز مناسب است

دوات آنلاین-شهریور از نیمه که می‌گذرد خانم‌ها برای فصل سرما آماده می‌شوند. آماده کردن آذوقه برای زمستان و آماده کردن بچه‌ها برای مدرسه از مهمترین‌کارهایی است که خانم‌ها انجام می‌دهند اما نباید رسیدگی به خود را فراموش کنند.

 

شیما اسدی میکاپ آرتیست برایمان از رنگ موی مناسب پاییز و زمستان و مدلهای مختلف آن می‌گوید:

 

معمولا یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌ها در فصول سرد سال دارند این است که حالا با گذشت تابستان دیگر موی بلوند مد نیست و باید موهایشان را چطور رنگ کنند؟ یکی از مناسبت‌ترین رنگهایی که برای موها در فصول سرد سال است رنگ‌های تیره مانند فندوقی است.

 

فندوقی رنگی تیره و بسیار جذاب است که اگر آن را لولایت کنید می‌تواند شما را جذاب و جوان نشان دهد. البته لولات مناسب کسانی است که نمی‌خواهند موهایشان ساده باشد.

لولایت دقیقا برعکس های لایت است در های لایت موهایتان را دو درجه روشن‌تر از زمینه می‌کنید اما در لولایت باید دو درجه تیره‌تر از زمینه بکنید.

 

لولایت برای مدل موی چتری و دم‌اسبی بسیار مناسب و زیباست وقتی جلوی موهایتان را چتری می‌کنید و از پشت هم دم‌اسبی می‌کنید ترکیب بسیار بسیار زیبایی را درست می‌کند.

 

رنگ‌های تیره مو صورت را جوان تر نشان می‌دهد. از آنجایی که فندوقی نوعی قهوه‌ای تیره‌ است وقتی موی خود را به این رنگ در می‌‌آوردید در واقع نه خیلی آن را تیره کرده‌اید که چندان به چشم نیاید و نه اینکه رنگی روشن دارد که از مد خارج شده‌باشید.

 

لولایت هم موهای شما را از سادگی خارج می‌کند و تیرگی آن هم یک موی پاییزی و خاص برایتان درست می‌کند.

 

یادتان باشد پاییز فصل رنگهاست. شما می‌توانید اگر دوست نداشتید موهایتان را فندوقی کنید از رنگ‌هایی که طیف قرمز دارند مانند ماهاگونی، مسی تیره و رنگ‌های دیگر طیف قهوه‌ای هم استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.