2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
برگزاری تور اصحاب رسانه همزمان با هفته فرهنگی قزوین

برگزاری تور اصحاب رسانه همزمان با هفته فرهنگی قزوین

عادله مهرابی مدیر روابط عمومی و بین‌المللی شهرداری قزوین گفت: به منظور معرفی شهر قزوین ظرفیت‌های متنوع آن و معرفی رویدادهای ویژه هفته فرهنگی این تور برای خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های شاخص داخلی و خارجی برگزار شده است.

دوات آنلاین-خبرنگاران داخلی و خارجی همزمان با برگزاری هفته فرهنگی قزوین جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر قزوین را به تصویر کشیدند.

 

صبح امروز چهارشنبه خبرنگاران داخلی و خارجی همزمان با برگزاری هفته فرهنگی قزوین در ساختمان شهرداری قزوین که از جاذبه‌های این شهر است بازدید کردند. در جریان این بازدید عادله مهرابی مدیر روابط عمومی و بین‌المللی شهرداری قزوین گفت: به منظور معرفی شهر قزوین ظرفیت‌های متنوع آن و معرفی رویدادهای ویژه هفته فرهنگی این تور برای خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های شاخص داخلی و خارجی برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران و عکاسان خبری با انعکاس برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین می‌توانند مدیریت شهری را در راستای رسالت و شعار خود یعنی «قزوین شاداب؛ نزدیک‌ترین مقصد» همراهی کنند افزود: این تور خبری با هدف معرفی قزوین و پوشش سراسری اخبار و رویدادهای هفته فرهنگی قزوین از طریق رسانه‌های سراسری در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای خبرنگاران در این تور ویژه ادامه داد: در این برنامه از جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های ویژه شهر قزوین بازدید انجام خواهد شد. سعی ما بر این بوده تا خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مطرح داخلی و خارجی برای پوشش خبری این رویداد حضور یابند تا در کنار رسانه‌های محلی استان این رویداد فرهنگی مهم را به مردم کشور و جهان اطلاع رسانی کنند.

 

هفته فرهنگی قزوین با بیش از 70 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی سوم تا نهم شهریور ماه پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

در این تور خبری اصحاب رسانه نخست با حضور در ساختمان شهرداری قزوین که خود یکی از ساختمان‌های قدیمی این شهر محسوب می‌شود و به عنوان نخستین ساختمان بلدیه در کشور به صورت رسمی از آن یاد می‌شود ضمن حضور در دفتر شهردار از بخش‌های مختلف این ساختمان که در سال 1306 بنا شده است بازدید کردند. حضور در کارگاه بازخوانی هویت کهن پیشه‌های شهر قزوین که به بحث و بررسی مشاغل کهن موجود در این شهر می‌پرداخت، دومین برنامه‌ای بود که اصحاب رسانه در آن حضور پیدا کردند. بازدید از کاروانسرای بزرگ سعدالسلطه مقصد سوم اصحاب رسانه بود که به همت سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بازسازی شده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.