2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ابوطالب حسینی و علی صبوری به فینال خنداننده شو رسیدند/ حرف‌های تکاندهنده 2 بازمانده از مرحله نهایی

ابوطالب حسینی و علی صبوری به فینال خنداننده شو رسیدند/ حرف‌های تکاندهنده 2 بازمانده از مرحله نهایی

بالاخره انتظارها به سر رسید و اسامی دو فینالیست خندوانه اعلام شد. خیلی ساده و رک برویم سراغ اسامی: ابوطالب حسینی و علی صبوری.

دوات آنلاین-بالاخره انتظارها به سر رسید و اسامی دو فینالیست خنداننده شو 2 در برنامه خندوانه اعلام شد. خیلی ساده و رک برویم سراغ اسامی: ابوطالب حسینی و علی صبوری.

 

ابوطالب حسینی در دور نیمه نهایی با وحید رحیمیان رقابت کرد و توانست با اختلاف بیش از یک میلیون رای از او پیشی بگیرد. شامگاه چهارشنبه بعد از این‌که احسان کرمی اسم ابوطالب را اعلام کرد نوبت به وحید رسید تا کمی صحبت کند. او خیلی خونسرد و با روحیه بالا از مربیان خنداننده شو تشکر و ماجرایی تامل برانگیز را تعریف کرد.

 

وحید گفت: من حدود 10 سال پیش شماره تلفن رامبد جوان و فرهاد آییش را از یکی از دوستانم در باشگاه خبرنگاران گرفتم و برای آنها اس ام اس زدم و نوشتم من استعداد دارم لطفا از من تست بگیرید. من می‌توانم مردم را بخندانم. طبیعی بود که این دو آن زمان جوابم را ندادند و من برایشان اس ام اس فرستادم که یک روز جلوی شما بازی می‌کنم و شما را می‌خندانم و این اتفاق بالاخره افتاد.

 

ببینید: اجرای ابوطالب حسینی که باعث صعودش از مرحله نیمه نهایی شد

 

وحید رحیمیان به گفته اشکان خطیبی کودکی سختی داشته و همین که تا این مرحله بالا آمده نسبت به خودش بسیار موفق بوده است اما کسی درباره این گذشته وحید توضیحی نداد تا این‌که خودش در پشت صحنه گفت به خاطر شرایطی که داشته زیر دیپلم است اما چند ماه است که دوباره درس می‌خواند. او اکنون دانش آموز کار و دانش است و در رشته تصویربرداری درس می‌خواند و البته به گفت خودش قصد دارد استندآپ کمدی را نیز ادامه بدهد.

 

وحید درباره اتفاقاتی که بعد از شب خراب کردن اجرا برایش رخ داد گفت: آقای خطیبی چند سیلی به من زد و گفت بعد از هر سیلی من جمله‌ای بگویم که این کار را کردم.

 

این حرف وحید باعث شد تا فرهاد آییش مجبور به توضیح بدهد که منظور وحید از سیلی، سیلی واقعی نیست بلکه این یک تکنیک بازیگری است که همه بازیگران و مدرسان بازیگری آن را تجربه کرده‌اند و این حرف نباید باعث برداشت بد میان مردم شود.

 

علی صبوری دیگر فینالیست خنداننده شو 2 است که با اختلاف حدود 200 هزار رای توانست از امیرحسین قیاسی پیشی بگیرد.

 

ببینید: اجرای علی صبوری که باعث صعودش از مرحله نیمه نهایی شد

 

امیرحسین قیاسی در برنامه اعلام نتایج بعد از تشکر از مربیان موضوعی تکان‌دهنده را مطرح کرد. او گفت یک شب بعد از اجرای اولین استندآپ در خنداننده شو سه عضو خانواده‌اش در یک سانحه رانندگی جان باختند اما او این موضوع را مطرح نکرد تا در رای مردم تاثیر نگذارد.

 

رامبد جوان هم که مربی این کمدین بود با تایید حرف امیرحسین گفت امیرحسین حتی قصد انصراف داشت اما آنها توانستند روحیه او را بازگردانند. جوان همچنین از امیرحسین و توانایی‌هایش بسیار تعریف کرد و گفت به زودی با هم یک سریال کار خواهند کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.