2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
قتل؛ فرجام رابطه پنهانی با زن متاهل

قتل؛ فرجام رابطه پنهانی با زن متاهل

جواد در همان بازجویی‌های ابتدایی به قتل اعتراف کرد و گفت: مدتی بود فهمیده بودم یونس با همسرم رابطه دارد. این موضوع به‌حدی برایم آزاردهنده بود که تصمیم گرفتم یونس را به قتل برسانم به همین دلیل نقشه‌ای طراحی کردم و بعد از قراری که با او گذاشتم وی را کشتم.

دوات آنلاین-مردی که با تصور رابطه پنهانی همسرش دست به جنای زده و مردی دیگر را به قتل رسانده است بعد از دستگیری توضیح داد جسد را به این دلیل آتش زد که گمان می‌کرد هرگز شناسایی نخواهد شد.

 

تحقیقات پیرامون این پرونده از شامگاه 26 دی سال گذشته با شکایت خانواده مردی به نام یونس آغاز شد. خانواده یونس به پلیس استان آذربایجان غربی گزارش دادند او گم شده است و نه به تلفن‌اش جواب می‌دهد و نه کسی از او خبری دارد.

 

ماموران تحقیقات خود را برای پی بردن به سرنوشت این جوان آغاز کردند اما ردی از او نیافتند تا این‌که مدتی بعد جنازه سوخته‌ای را پیدا کردند. از آنجا که مشخصات جسد با ویژگی‌های اعلام شده از یونس همخوانی داشت خانواده این جوان به پزشکی قانونی رفتند و بعد از دیدن پیکر سوخته تایید کردند مقتول فرزند آنها است.

 

به این ترتیب اولین گره پرونده گشوده شد و بعد از آن کارآگاهان جنایی تلاش کردند درباره روابط یونس تحقیق کنند. آنها پی بردند این مرد آخرین بار با فردی به نام جواد تماس داشته است.

 

کارآگاهان جواد را شناسایی کردند و به خانه او رفتند اما همسرش گفت از شوهرش خبری ندارد. این زن وقتی تحت بازجویی قرار گرفت راز قتل یونس را فاش کرد و گفت:" شوهرم فکر می‌کرد من و یونس با هم پنهانی رابطه داریم. او بابت این موضوع با من بدرفتاری می‌کرد و می‌گفت می‌خواهد از یونس هم انتقام بگیرد. او با یونس قرار گذاشت و سراغش رفت اما بعد از ان دیگر خبری ندارم که چه اتفاقی افتاد. من حتی نمی‌دانستم یونس کشته شده است. فقط به طرز مرموزی از او خبری نبود. آن روز شوهرم سراسیمه به خانه آمد، وسایلش را جمع کرد و فراری شد. هیچ توضیحی هم به من نداد و من نمی‌دانم او الان کجا است و چه کار می‌کند."

 

ماموران در گام بعدی سعی کردند ردی از جواد پیدا کنند این کار 6 ماه به طول انجامید تا این‌که بالاخره به پلیس خبر رسید متهم به قتل فراری در خانه‌ای در شهرستان شهریار پنهان شده است. به این ترتیب تیمی از کاراگاهان با خذ نیابت قضایی به این شهر رفتند و توانستند جواد را در عملیاتی غافلگیرکننده بازداشت کنند.

 

جواد در همان بازجویی‌های ابتدایی به قتل اعتراف کرد و گفت:" مدتی بود فهمیده بودم یونس با همسرم رابطه دارد. این موضوع به‌حدی برایم آزاردهنده بود که تصمیم گرفتم یونس را به قتل برسانم به همین دلیل نقشه‌ای طراحی کردم و بعد از قراری که با او گذاشتم وی را کشتم. بعد جسدش را به آتش کشیدم تا شناسایی نشود و ردی از من به جا نماند. در این مدت هم زندگی پنهانی داشتم و توانستم برای خودم مدارک هویتی جعلی تهیه کنم. قصد داشتم به‌زودی از کشور خارج شوم و برای همیشه فرار کنم اما عاقبت به دام افتادم."

 

بنا به این گزارش تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.