2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
کیف‌های بافتنی برای خانم‌های خانه دار

کیف‌های بافتنی برای خانم‌های خانه دار

خانم‌هایی که در کار بافندگی و قلاب بافی دارای مهارت هستند، هم خلاقیت بسیار زیادی در ایجاد مدل‌های کیف بافتنی جدید دارند و هم با دیدن یک الگو، به سرعت می‌توانند مدل بافت آن را دریابند و یا با تغییراتی کوچک، یک کیف مشابه زیبا و جذاب را ببافند.

دوات آنلاین-اگر خانم خانه‌داری هستید که چند ساعتی در روز وقت اضافه دارید و می‌خواهید آن را با کاری مفید پر کنید به شما پیشنهاد می کنیم کیف‌بافی کنید. بافتن یکی از بهترین کارها برای تخلیه استرس و بالا بردن تمرکز است ضمن اینکه بافتنی می‌تواند هزینه‌های شما برای خرید لباس زمستانی را کم کرده و در صورتی که تمایل به فروش آن داشته‌ باشید یک کار پردآمد در منزل برایتان باشد.

 

کیف‌های بافتنی که طرفداران بسیاری در فصل پاییز و زمستان دارند سرمایه و مهارت خاصی نمی‌خواهد کافی است شما کمی خلاقیت داشته‌باشید و اصول قلاب‌بافی و بافندگی را بلد باشید.

 

خانم‌هایی که در کار بافندگی و قلاب بافی دارای مهارت هستند، هم خلاقیت بسیار زیادی در ایجاد مدل‌های کیف بافتنی جدید دارند و هم با دیدن یک الگو، به سرعت می‌توانند مدل بافت آن را دریابند و یا با تغییراتی کوچک، یک کیف مشابه زیبا و جذاب را ببافند. مدل‌های زیبایی که اگر با دقت و حوصله کافی بافته شوند، از تمام کیف‌های آماده بهترند. ضمن اینکه توجه داشته‌ باشید این کیفها با نخ بافته می‌شوند و قابلیت شست وشو در ماشین لباسشویی را هم دارند.

 

به یاد داشته‌ باشید این کیف‌ها به دلیل اینکه یک یا دو عدد بیشتر بافته نمی‌شوند و کار دست هستند تک و کاملا منحصر به فرد نیز هستند. انحصار در وسایل یکی از آیتم‌هایی است که معمولا ثروتمندان به دنبال آن هستند بنابراین می‌توانید سفارش بگیرید و این کیف‌ها را در خانه ببافید.

 

مدل مربعی با دسته کوچک

مدل بافت زیبا و یک دسته کوچک رنگی که با رنگ کیف تناسب دارد. این مدل جادار و بزرگ برای خرید و برای استفاده روزانه خیلی عالی است، می‌توانید جنس کلاف کاموا یا نخ آن را از نوع محکم و بادوام انتخاب کنید تا عمر و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

کیف تک بند بزرگ

این مدل هم با یک بند کوتاه، راحتی زیادی در استفاده دارد و می‌تواند برای رفتن به محل کار یا دانشگاه خیلی مناسب باشد. چرم دوزی دسته و زیپ، زیبایی کیف را بیشتر کرده است.

 

مدل سبدی پولک دار

این مدل برای مهمانی خیلی عالی است، مخصوصا با رنگ شیری بسیار زیبایی که دارد، می‌تواند استایل مهمانی و رسمی شما را کامل کند.

کیف دستی زنانه مخصوص مهمانی

یک بافت ساده و بسیار آسان با نخ بافتنی ضخیم که خیلی زود هم بافته می‌شود با یک بند کوتاه در کنار کیف که واقعا مدل شیک و زیبایی است.

 

کیف بافتنی جدید و ساده

این مدل هم برعکس ظاهری که دارد، مدل بسیار ساده‌ای است که با بافتن آن، قطعا یکی از زیباترین کیف‌هایتان را خلق خواهید کرد. 2 بند چرمی کوتاه و یک نوار کریستالی زیبا با شیشه‌های رنگی که آن را زیباتر کرده است، شما می‌توانید هرطور که دوست دارید آن را تزیین کنید.

 

 

عکس ها: زیبامون

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.