2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چه‌طور شکم‌مان را کوچک نشان بدهیم؟

چه‌طور شکم‌مان را کوچک نشان بدهیم؟

بیشتر کسانی که شکم بزرگی دارند، قوز می‌کنند و خمیده راه می‌روند، سعی کنید صاف بایستید. مدل ایستادن شما روی فرم بدن و چگونگی ایستادن لباس روی آن تاثیر دارد. سعی کنید شانه‌های‌تان را به عقب بدهید و شکم‌تان را به داخل نگه دارید.

دوات آنلاین-اگر شما هم با بزرگی شکم خود مشکل دارید و نمی‌دانید چه طور آن را بپوشانید باید بگوییم که باید در انتخاب لباس دقت بیشتری به خرج بدهید و توصیه‌های زیر را رعایت کنید:

 

خانم‌های شکم بزرگ بخوانند

 

*لباس‌هایی که راه‌های عمودی و باریک دارند، بپوشید و از پارچه‌های (فاستونی، پشمی، فلانل) به هیچ عنوان استفاده نکنید و از پارچه‌های سبک با نخ طبیعی استفاده کنید.

 

*یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می‌شود، گزینه‌ی مناسبی است چون بالاتنه‌ی شما کاملا به دو قسمت تفکیک می‌شود، کمر مشخص‌تری برای‌تان ایجاد می‌کند و در نتیجه‌ی شکم‌تان کوچک‌تر به نظر می‌شود.

 

*دامن‌هایی که خط کمرشان پایین‌تر است، شکم را کوچک‌تر نشان می‌دهد. جیب، پلیسه و چین در ناحیه‌ی پشت، جلو و پهلوی شکم باعث می‌شود که شکم بزرگ‌تر به نظر برسد. از پوشیدن هر لباسی که به تن‌تان می‌چسبد مثل جلیقه‌ی تنگ یا یک تی‌شرت تنگ و… دوری کنید.

 

*از پوشیدن هر نوع لباس کمردار خودداری کنید. کمر باعث ایجاد جمع‌شدگی و چین در قسمت شکم می‌شود و دور شکم‌تان را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

 

*گوشواره‌ها و گردن‌بندهای بزرگ، هدبند یا روسری، همگی روش‌هایی عالی برای ایجاد توجه به صورت و عدم توجه به قسمت‌های نامناسب اندام می‌شوند.

 

*بیشتر دامن کلوش بپوشید که در قسمت کمر جمع نمی‌شود. بهترین دامن برای خانم‌هایی که شکم بزرگی دارند دامن‌های تنگ با کمر پهن است.

 

*دامن‌های راسته، باریک و تنگ، اندام پایینی بدن را باریک‌تر و کم عرض‌تر نشان می‌دهد انگار که فرم کلی بدن شما لاغرتر است.

 

*شلوارهای جین نسبتا گشاد را با تی‌شرت یا پلیور که روی آن را بگیرد، بپوشید. شلوار جینی انتخاب کنید که سایز آن از اندازه‌ی واقعی‌تان یک سایز بزرگ‌تر باشد. در این صورت، به راحتی دور کمرتان قرار می‌گیرد و شکم‌تان را می‌پوشاند.

 

*شلوارهای پیله‌دار نپوشید، زیرا بزرگی میان‌تنه را بیشتر به چشم می‌آورد.

 

*تی‌شرت، پیراهن یا ژاکت‌هایی بپوشید که رنگ‌شان با شلوارتان متضاد باشد.

 

*از شلوارهای دمپا استفاده کنید که انتهای آن از زانو به پایین به تدریج گشاد می‌شود.

 

*راهکار مناسب دیگر پوشیدن گن‌های یک سره به جای گن‌هایی که فقط روی شکم را می‌پوشانند. این گن‌ها تمام چربی‌های اضافه در قسمت شکم و کمرتان را جمع می‌کنند در حالی که گن‌هایی که فقط شکم‌تان را می‌پوشانند باعث می‌شوند چربی‌های شکم شما لایه لایه نشان داده شوند.

 

پیشنهاد به آقایان

*بهتر است آقایان زیر تی‌شرت‌شان زیرپوش بپوشید و آن را داخل شلوار بگذارند تا شکم‌شان را ثابت نگه دارد.

 

*بیشتر کسانی که شکم بزرگی دارند، قوز می‌کنند و خمیده راه می‌روند، سعی کنید صاف بایستید. مدل ایستادن شما روی فرم بدن و چگونگی ایستادن لباس روی آن تاثیر دارد. سعی کنید شانه‌های‌تان را به عقب بدهید و شکم‌تان را به داخل نگه دارید. مانند زمانی که نفس خود را نگه داشته اید، البته این کار کمی سخت است، اما اگر به این کار عادت کنید، به تدریج شکم‌تان به داخل کشیده می‌شود.

 

*از آویزان کردن موبایل، دسته کلید، زنجیر ساعت و این‌جور چیزها در ناحیه شکم و کمرتان خودداری کنید.

 

*کمربند شلوار را پهن انتخاب نکنید و هیچ‌گاه آن را بالای شکم یا زیر شکم نبندید بلکه دقیقا روی شکم ببندید.

 

*از پوشیدن لباس‌های براق و تی‌شرت‌هایی که در قسمت شکم عکس‌های بزرگ دارند بپرهیزید.

 

*برای کسانی که شکم‌های بزرگ دارند آستین بلند تیره بهترین گزینه است.

 

*ترجیحا از پیراهن و شلوار یک‌رنگ استفاده کنید.

 

منبع: 7 روز زندگی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.