2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
چگونه رژ لب مناسب انتخاب کنیم؟
یک میکاپ آرتیست راهنمایی می‌کند:

چگونه رژ لب مناسب انتخاب کنیم؟

دوات آنلاین-همه رژ لب ها در نگاه اول  بسیار زیبا هستند و وقتی قصد خرید می‌کنید دل‌تان می‌خواهد همه رژ لب‌های موجود در بازار را خریداری کنید اما آیا واقعا همه آنها مناسب هستند؟ چرا گاهی بعد ازخرید رژ لب پشیمان می‌شویم و می فهمیم که این رنگ رژ به ما نمی آید.

 

شیما اسدی، میکاپ آرتیست در یادداشتی برای دوات آنلاین نحوه انتخاب رژ لب مناسب را توضیح داده است:

 

همانطور که می دانید رژ لب ها تنوع رنگی نامحدودی دارند و این تنوع رنگ خرید رژ لب را برای خانم ها سخت تر می کند، اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که در انتخاب رژ لب سردرگم می شوید و نمی دانید چه رنگی به شما می آید بهتر است رژ لب را بر اساس رنگ پوست تان انتخاب کنید.

 

اگر رگ های داخل مچ دست تان بنفش یا آبی است یعنی ته رنگ پوست تان سرد است اما اگر این رگ ها سبز هستند نشان می دهد ته رنگ پوست شما گرم است. توجه داشته باشید که پوست داخل دست شما نازک تر از پوست روی دست شماست. بنابراین زمانی که می‌خواهید یک رژ لب را تست کنید بهتر است روی پوست داخل دست خودتان تست کنید. چون به رنگ واقعی لب شما نزدیک تر است. آن وقت می‌توانید بفهمید وقتی رژ را به لب تان می‌زنید دقیقا چه رنگی می‌شود.

خانم هایی که پوست روشنی دارند معمولا احساس رنگ پریدگی می کنند از این رو بهتر است از رژ لب های صورتی و هلویی که ملایم هستند استفاده کنند، اگر رژلب های پررنگ تر دوست داشته باشید می توانید از رژلب قرمز هم استفاده کنید.

 

اگر پوست گندمی دارید رژلب های نارنجی، بنفش و مسی برای شما مناسب اند و زیبایی پوست تان را بیشتر می کنند. رژ لب های ارغوانی و تمشکی نیز زیبایی شگفت انگیزی به شما می بخشند.

 

کسانی که پوست های تیره دارند می توانند از رژلب های پررنگ استفاده کنند. رژلب به رنگ های بنفش تیره، قهوه ای، زرشکی، آلویی و ... برای خانم های سبزه بسیار مناسب اند.

 

نکته ای که باید برای استفاده از رژ لب بگویم این است که رنگ لب شما با رنگ پوست بدن تان متفاوت است اگر رژی را خریدید و می‌بینید به لب تان نمی‌آید و همان رنگی نیست که شما هنگام تست دیدید یک راه وجود دارد که این رژ را به رنگ خودش دربیاورید. بهتر است روی لب هایتان کمی کرم‌پودر یا کانسلیر بزنید. در این صورت رنگ لب شما به رنگ پوست تان تبدیل خواهد شد و  رژی که استفاده می‌کنید همان رنگی می‌شودکه هنگام تست دیده‌اید البته بهتر است از این روش همیشه استفاده نکنید.

 

کرم پودر و کانسیلر موادی دارند که بهتر است وارد بدن نشوند. این روش برای زمانی است که به مهمانی خاصی می‌روید و می‌خواهید خیلی خوب به نظر برسید.

 

راه دیگر که می‌توانید برای روزهای معمولی استفاده کنید این است که از یک مرطوب کننده لب که بی رنگ است استفاده کنید. در این صورت پوست لب شما کاملا آماده استفاده از رژی است که خریده اید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.