2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پرنس هری، شاهزاده انگلستان کجا زندگی می‌‌کند

پرنس هری، شاهزاده انگلستان کجا زندگی می‌‌کند

مگان همسر پرنس هری که پیش از عروس ملکه انگلیس شدن خواننده‌بود و یک ازدواج ناموفق هم داشت به طور مستقیم از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای پخش شد اما آنچه بیش از همه مورد توجه مردم ایران قرار گرفت لباس و صورت بسیار ساده مگان بود.

دوات آنلاین-مراسم عروسی پرنس هری شاهزاده انگلیسی با مگان یکی از جنجالی‌ترین مراسم‌های چند سال گذشته بود.

مگان همسر پرنس هری  پیش از این که عروس ملکه انگلیس شود، خواننده‌ بود و یک ازدواج ناموفق هم داشت. مراسم عروسی آنها به طور مستقیم از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای پخش شد اما آنچه بیش از همه مورد توجه مردم ایران قرار گرفت لباس و صورت بسیار ساده مگان بود.

در صورت مگان خبری از آرایش‌های آنچنانی نبود و عروس دوم ملکه انگلستان حتی به اندازه‌ای که کک و مک‌های صورتش را بپوشاند هم آرایش نکرده‌ بود. حتی جواهراتی که او به کار برده بود بسیار کم و ساده بودند. بعد از مراسم ازدواج حالا خانه مگان و هری مورد توجه قرار گرفته‌ است اما انگار این سادگی فقط در ظاهر نبوده و در خانه مگان و هری هم خبری از تجملات پیچیده و وسایل آنچنانی نیست.

عکس‌هایی که می‌بینید مربوط به خانه دو طبقه پرنس هری و مگان است که دیزاینی با رنگ سفید و طوسی دارد. این خانه دو طبقه و سه اتاق خواب دارد و از وسایل بسیار ساده  و روزمره برای آن استفاده شده است. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.