2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ست عشق برای زوج‌های لاکچری
یک طراح مد و لباس توضیح داد:

ست عشق برای زوج‌های لاکچری

ست عشق چند نوع است ، ست‌های عشق کلاسیک که لباس‌های ست برای زوج‌هایی است که در مهمانی‌های رسمی حاضر می‌شوند و ست‌های عشق فانتزی که برای مهمانی‌های دوستانه یا در خانه استفاده می‌شود

دوات آنلاین-دنیای مد به تازگی با پدیده‌ای روبه‌رو شده به نام "ست عشق" این مد چند سالی است که میان جوانان ایرانی هم جا باز کرده و بیشتر از سوی زوج‌هایی که تازه با هم آشنا شده و یا ازدواج کرده‌اند استفاده می‌شود.

نازی امینی طراح مد و لباس درباره ست عشق به دوات آنلاین می‌گوید:

 

ست عشق لباس‌هایی از یک جنس و طرح است که یک دست برای خانم و یک دست برای آقا دوخته می‌شود.

 

ست عشق چند نوع است ، ست‌های عشق کلاسیک که لباس‌های ست برای زوج‌هایی است که در مهمانی‌های رسمی حاضر می‌شوند و ست‌های عشق فانتزی که برای مهمانی‌های دوستانه یا در خانه استفاده می‌شود.

 

این ست معمولا برای بیان رابطه خوب زوجین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ست‌های عشق فانتزی با استیکر‌ها و جملات عاشقانه‌ای که بخشی از آن روی لباس پسر و بخشی روی لباس دختر است تهیه می‌شود. جملاتی مانند" دوستت دارم"

برخی خانواده‌ها نیز ست عشق را فقط میان همسران در نظر نمی‌گیرند و همه اعضای خانواده از یک نوع لباس استفاده می‌کنند.

 

نوع دیگر ست عشق، ست لباس مادر و دختر یا پدر و پسر است.

 

برخی روانشناسان با این ست‌ها مخالف هستند و معتقدند این کار هویت شخصی افراد را از آنها می‌گیرد اما این ست‌ها به خاطر زیبایی خاصی که در ظاهر دارد بسیار مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته‌ است.

برای اینکه هویت افراد نیز حفظ شود پیشنهاد می‌کنم اگر قصد دارید ست عشق را برای خود و یارتان تهیه کنید زنانگی و مردانگی را در آن حفظ کنید. می‌توانید در لباس خود و یارتان از یک رنگ استفاده کنید. مثلا از یک رنگ پیراهن استفاده کنید اما اگر خانم‌ هستید حتما دامن بپوشید و زنانگی تان را حفظ کنید. اگر آقا هستید حتما شلوار به سبک مردانه بپوشید.

 

ست‌های مادر و دختری هم همینطور است در این نوع ست عشق برای فرزندتان از پارچه‌ای استفاده کنید که لباس خودتان هم از آن دوخته شده اما بهتر است مدل لباس کاملا کودکانه باشد و موهای فرزندتان را با اکسسوری‌های کودکانه تزئین کنید.

ست‌های پدر و پسری هم هست که ظاهری جذاب دارد اما بهتر است آقایان از کروات و پسران شان از پاپیون برای ست‌های عشق استفاده کنند.

 

نوع دیگر ست‌های عشق می‌تواند یک ست نسبتا پنهان باشد مثلا اینکه همه اعضای خانواده از یک مدل انگشتر خاص نقره استفاده و آن را تبدیل به یک نشان خانوادگی بکنند. این نوع نشانه‌گذاری هم شخصیت افراد را به طور جداگانه حفظ می‌کند و هم اتحاد خانوادگی را نشان می‌دهد.

 

به هر حال به یاد داشته‌ باشید که ست‌های عشق می‌تواند یکی از جذاب ترین نوع لباس پوشیدن باشد و برای گرفتن عکس‌های یادگاری بسیار زیباست. شما می‌توانید با لباس‌های ست عشق یک عکس خانوادگی ناب بگیرید. ولی یادتان باشد این ست‌ها برای همه جا مناسب نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.