2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
 خانم های قد کوتاه چگونه خوش‌تیپ شوند؟
یک طراح لباس راهنمایی می‌کند:

خانم های قد کوتاه چگونه خوش‌تیپ شوند؟

اگر قصد انتخاب مانتو دارید بهتر است این مانتو بلند باشد و، مانتوهای بلند قد را کشیده‌تر نشان می‌دهد، مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که کاملا اندازه شما باشد .

دوات آنلاین-ریزنقش و قد کوتاه بودن یا درشت هیکل و قد بلند بودن یک خصوصیت جسمانی است که نمی‌توان آن را تغییر داد. هر کدام از این خصوصیت‌ها ویژگیهایی دارد که شما می‌توانید با انتخاب درست لباس و اکسسوری مناسب ویژگی های ظاهریتان را زیباتر کنید.

نیروانا فتحی، طراح مد و لباس درباره اینکه خانم‌هایی که قد کوتاهی دارند باید چطور لباس بپوشند به دوات آنلاین می‌گوید:

 

باید توجه داشت که زنانی با قد کوتاه بهتر است از لباسهای کوتاه استفاده نکنند. اگر قصد انتخاب مانتو دارید بهتر است این مانتو بلند باشد. مانتوهای بلند قد را کشیده‌تر نشان می‌دهد، مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که کاملا اندازه شما باشد اینکه مانتو تنگ‌تر یا گشاد‌تر از سایز شما باشد قطعا باعث می‌شود ریزنقش بودن شما بیشتر به چشم بیاید.

 

از شلوارهای کوتاه استفاده نکنید. شلوار بهتر است تا مچ پای شما باشد. بهتر است از کفش‌هایی همرنگ شلوار استفاده کنید یک دست بودن همیشه بلندی بیشتری را نشان می‌دهد. شکست خطوط باعث می‌شود تا شما کوتاه‌تر به نظر برسید. بنابراین هرچه یک رنگ تر باشید و خطوط در قسمت‌های بالاتر اندام شما شکسته شود، بلندتر به نظر می‌رسید.

 

اگر از لباس های طرح‌دار استفاده می‌کنید بهتر است طرح‌ها عمودی باشد. طرح‌های افقی قد شما را کوتاه نشان می‌دهد.

از اکسسوری‌های درشت استفاده نکنید، مخصوصا کیف. کیف های بزرگ اندام شما را کوچک و توجه را به خود جلب می‌کند.

 

روسری یا شال کوچک استفاده نکنید شال ها هرچه کشیده‌تر باشند و دنباله آن روی لباس شما باشد در بلند نشان دادن قد شما کمک می‌کند.

 

خانم‌ها به اندازه آقایان در انتخاب کفش مشکلی ندارند. کفش‌های پاشنه‌دار مهمترین پوششی است که خانم ها می‌توانند استفاده کنند و کوتاهی قد خود را بپوشانند. اگر مجبور هستید کفش اسپورت بپوشید از لباس هایی با برش‌های عمودی  و البته لباس های بلند استفاده کنید.

 

در استفاده از زیورآلات افراط نکنید. افرادی که قد کوتاه دارند استخوان‌بندی ریزی هم دارند بنابراین استفاده از زیورآالات درشت و نامناسب زیبا نخواهد بود.

 

از کمربندهای نازک استفاده کنید. این اکسسوری در صورتی که سگگ بزرگ داشته باشد یا بسیار پهن باشد ریزنقشی شما را بیشتر نشان خواهد داد.

به لحاظ ظاهری بهتر است خانم‌های قد کوتاه موهای بلند داشته‌ باشند. موهای بلند چهره شکیل تری به آنها داده و در واقع چهره را جوان و جاافتاده می‌کند. ضمن اینکه بلندی مو به بلند نشان داد قد شما هم بسیار کمک می‌کند.

 

ناخن‌های بلند داشته‌ باشید. از ظرافت‌ دستهای تان استفاده کنید. ناخن های بلند و مرتب روی دست های ظریف بسیار زیباست. بهتر است از این ظرافت استفاده کرده و زیبایی خاصی به آن بدهید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.