2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
عینکی ها چطور آرایش کنند؟
یک میکاپ آرتیست توضیح می‌دهد:

عینکی ها چطور آرایش کنند؟

اولین کاری که یک خانم عینکی باید انجام دهد این است که حتما روزی چندبار پنک یا تثبیت کننده استفاده کند. چرا که عینک روی بینی لیز می‌خورد و پوست بینی را اذیت می‌کند.

دوات آنلاین-خانم‌هایی که عینک به چشم دارند فکر می‌کنند نمی توانند چشم هایشان را آرایش کنند و این موضوع آنها را به شدت اذیت می‌کند. در حالیکه اینطور نیست. خانم‌های عینکی می‌توانند چشم‌های زیبایی داشته‌ باشند به شرطی که درست آرایش کنند. رعنا صدیقی میکاپ آرتیست درباره آرایش چشم برای عینکی‌ها به دوات آنلاین چنین می‌گوید:

 

 اولین کاری که یک خانم عینکی باید انجام دهد این است که حتما روزی چندبار پنک یا تثبیت کننده استفاده کند. چرا که عینک روی بینی لیز می‌خورد و پوست بینی را اذیت می‌کند.

 

همیشه ابروهای مرتب داشته‌باشید. ابروها را برس بکشید و شانه بکشید و زیر ابروهایتان را تمیز کنید.

از خط چشم بسیار باریک استفاده کنید.  هیچ وقت زیر چشم خود را آرایش نکنید. عینک چشم‌ها را خسته نشان می‌دهد.  خط چشم‌ در پلک پایین می‌تواند وضعیت را بدتر کند.

 

ریمل می‌تواند جای هر آرایشی را در چشم شما بگیرد. مژه های بلند و آرایش شده همیشه پیدا هستند. چشم‌ها را زیبا و جوان نشان می‌دهند.  از کانسیلرها برای از بین بردن ایرادات زیر چشم خود استفاده کنید،

 

سعی کنید از عینک‌های بزرگ استفاده کنید. عینک‌های بزرگ می‌تواند زیبایی چشم شما را نشان دهد. برعکس فریم‌های کوچک زیبایی چشم را می گیرد و چیزی از چشم دیده نمی‌شود. ضمن اینکه فریم‌های کوچک باوجود زیبایی که دارند به مرور زمان روی پلکها تاثیر گذاشته وآنها را به هم نزدیک می‌کند و چشم را ریز نشان می‌دهد.

حتما رژ لب استفاده کنید. رژ لب قرمز برای خانم‌هایی است که آرایش چشم ندارند یا عینکی هستند. این رژ می‌تواند شما را بسیار زیبا و جوان کند. از رژ گونه استفاده نکنید رژ گونه یک آرایش مکمل است که برای مهمانی‌ها استفاده می‌شود. اگر در چشم خود لنز می‌گذارید می‌توانید از رژ گونه استفاده کنید اما اگر عینک دارید به خاطر اینکه فریم عینک به صورت شما خط و زاویه می‌دهد بهتر است از رژ گونه استفاده نکنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.