2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چگونه جنتلمن به‌نظر برسیم

چگونه جنتلمن به‌نظر برسیم

رنگ ساعت و کمربندتان باید با رنگ کفش هم‌خوانی داشته باشد. یعنی اگر کفش‌تان مشکی است کمربند قهوه‌ای استفاده نکنید و رنگ بند ساعت‌تان هم باید مشکی باشد. به خاطر داشته باشید ساعت نباید از روی مچ بالا برود بلکه باید به گونه‌ای باشد که دیده شود.

دوات آنلاین-برای این‌که در جلسات آشنایی، خواستگاری و مهمانی‌های رسمی مثل یک جتنلمن به نظر برسید و بتوانید نظر دیگران را نسبت به خودتان جلب کنید باید به ظاهر خود توجه داشته باشید و اصولی را رعایت کنید.

 

مو و ریش

نکته اول توجه به موها است. بررسی‌ها نشان داده موهای خیلی بلند مردان برای زنان جذاب نیست پس اگر به خواستگاری یا جلسه آشنایی می‌روید حتما موهای خود را کوتاه و مرتب کنید البته نه خیلی کوتاه. چون اندازه مو در لاغر و چاق نشان دادن شما تاثیر زیادی دارد. بهترین حالت مو این است که جلوی سر کمی بلندتر از کنارها باشد.

نکته دیگر رنگ مو است. هرگز به رنگ طبیعی موهایتان دست نزنید حتی اگر تارهای سفید در میان‌شان دیده می‌شود. فراموش نکنید موهای جوگندمی جذابیت خاص خودش را دارد.

 

لباس

سعی کنید تا حد امکان در جلسات و مهمانی‌های رسمی از کت و شلوار استفاده کنید. اگر قدرت تشخیص رنگ مناسب را ندارید همیشه یک راه حل وجود دارد؛ مشکی. این رنگ برای هر مراسمی مناسب است. از جلسات کاری یا خواستگاری تا مهمانی و عروسی‌ها و مراسم عزا. در این صورت فراموش نکنید از لباس سفید استفاده کنید تا حالت رسمی‌تری داشته باشد. اگر از سفید خالص خوشتان نمی‌آید یک رنگ روشن را انتخاب کنید اما هرگز سراغ لباس‌های راه‌راه یا چهارخانه نروید.

 

درباره کت‌های سه دکمه نیز به خاطر داشته باشید دکمه وسط همیشه باید بسته باشد. دکمه بالا را اگر دوست داشتید می‌توانید باز بگذارید.

اکسسوری

اکسسوری‌ها بسیار مهم هستند. پس به این نکات توجه کنید:

 

رنگ ساعت و کمربندتان باید با رنگ کفش هم‌خوانی داشته باشد. یعنی اگر کفش‌تان مشکی است کمربند قهوه‌ای استفاده نکنید و رنگ بند ساعت‌تان هم باید مشکی باشد. به خاطر داشته باشید ساعت نباید از روی مچ بالا برود بلکه باید به گونه‌ای باشد که دیده شود.

 

عینک آفتابی از دیگر اکسسوری‌های ضروری است. در انتخاب آن دقت کنید. رنگ عینک آفتابی باید با موهای شما هماهنگ باشد. یعنی عینک تیره برای موهای تیره و عینک روشن برای موهای روشن. برای موهای بلوند، قهوه‌ای و قرمز هم عینک با فریم طلایی پیشنهاد می‌شود.

 

اگر قصد دارید از کروات استفاده کنید هرگز از یاد نبرید رنگ کروات باید از رنگ لباس‌تان تیره‌تر باشد.

هرگز ادکلن زدن را از یاد نبرید. فراموش نکنید بوی ادکلن‌تان باید متناسب با فصل باشد. برای فصول گرم از عطرهایی با رایحه خنگ و برای پاییز و زمستان از عطرهایی با رایحه گرم استفاده کنید. به یاد داشته باشید رایحه‌های تلخ رسمی‌تر هستند و بیشتر به جنتلمن به نظر رسیدن شما کمک می‌کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.