2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کفش های رنگی را چطور بپوشیم
یک طراح مد و لباس راهنمایی می‌کند:

کفش های رنگی را چطور بپوشیم

کفش‌های طلایی یک انتخاب طلایی برای خانم‌هاست. حتما یک جفت کفش طلایی در کمد کفش‌هایتان داشته‌باشید. البته این رنگ کفش را نمی‌توان در هر مکانی استفاده کرد و بهتر است از کفش‌های طلایی در مجالس و مهمانی‌های شاد یا مهمانی‌های دوستان استفاده کرد.

دوات آنلاین-تصور عموم بر این است که کفش‌ها اهمیت چندانی ندارند اما واقعیت این است که کفش‌های شما بخش مهمی از شخصیت شماست. با نگاه کردن به کفش‌ها می‌توان فهمید شما فردی اکتیو و شاد هستید یا فردی بی‌توجه به  اطراف. از طرفی کفش‌ها در احساس آرامش یا ناراحتی شما بسیار مهم هستند. یادتان باشد اگر کفش مناسب لباس خود انتخاب نکنید حتی اگر لباس بسیار زیبا و گرانبهایی هم داشته‌ باشید بسیار شلخته و بدتیپ خواهید بود

نازی امینی طراح مد درباره کفش‌ها در رنگهای مختلف  و نحوه ست کردن آنها به دوات آنلاین توضیح می‌دهد:

 

کفش‌های طلایی یک انتخاب طلایی برای خانم‌هاست. حتما یک جفت کفش طلایی در کمد کفش‌هایتان داشته‌باشید. البته این رنگ کفش را نمی‌توان در هر مکانی استفاده کرد و بهتر است از کفش‌های طلایی در مجالس و مهمانی‌های شاد یا مهمانی‌های دوستان استفاده کرد. طلایی رنگی مجلل و خاص مخصوص خانم های لاکچری است.

کفش‌هایی با رنگ آبی نفتی یکی از جذابترین کفش‌هاست. شما می‌توانید رنگ آبی نفتی یا آبی کاربنی را با رنگ سبز ، مشکی و سفید به راحتی ست کنید. افرادی هستند که این رنگ را با قرمز هم ست می‌کنند باید توجه داشته‌ باشید فقط در صورتی می‌توان این رنگ را با قرمز ست کرد که لباس شما طراحی آبی-قرمز داشته باشد.آبی نفتی و آبی کاربنی توجه به پاهای شما را بسیار زیاد می‌کند. اگر قصد دارید تمرکز روی پاهای شما باشد  از این رنگ استفاده کنید.

 

رنگ بعدی که برای کفش‌ها آن هم در مهمانی بسیار جذاب است قرمز است شما رنگ قرمز را با لباس مشکی یا سفید می‌توانید ست کنید. استفاده از کفش رنگ قرمز مخصوص در مجالس عروسی بسیار خوب  و شیک است. اگر از کفش قرمز رنگ استفاده کردید بهتر است آرایش و لاک دستتان هم با آن هم‌خوانی داشته باشد.

برخی افراد علاقه خاصی به کفش‌های نقره‌ای دارند. این کفش مناسب عروسها برای حنابندان است. کسانی که برای حنابندان آماده می‌شوند می‌توانند از این کفش استفاده کنند. از کفش نقره‌‌ای به جای کفش سفید برای عروسی هم می‌توان استفاده کرد. کفش نقره‌ای اگر پاشنه‌دار باشد بسیار فاخر و زیباست و می‌تواند شما را به یک فرد لاکچری تبدیل کند. کفش‌های نقره‌ای معمولا با هر رنگی ست می‌شوند اما مناسب استفاده در هر شرایطی نیستند.

 

کفش نقره‌ای بدون پاشنه که حالت اسپورت دارد مناسب جوانان است. این کفش‌ها در مهمانی‌های خاص پوشیده می‌شوند. اگر تمایل زیادی به کفش نقره‌ای دارید و می‌خواهید از آن در امور روزمره استفاده کنید در جریان باشید که کار سختی دارید چون این کفش‌ها خیلی زود کثیف شده و خیلی سخت تمیز می‌شوند.

اگر برای کفش‌های خود رنگ سرخ‌آبی انتخاب می‌کنید شما خانمی هستید بسیار انرژیک و جسور، کفش‌های سرخ‌آبی بسیار جذاب و زیبا هستند این کفش‌ها اگر پاشنه‌دار باشند زیبایی بیشتری دارند. با شلوار سفید ویا مشکی می‌توانید آن را ست کنید. رنگ سرخ‌آبی رنگ مناسبی برای استفاده از اکسسوری‌های  خاص و شیک است. رنگی که محدودیتی ندارد و می‌توانید با این کفش از خلخالهای زیبا که به تازگی مد شده‌است استفاده کنید.

رنگ زرد رنگ دیگری است که برای کفش استفاده می‌شود. این رنگ چندان مورد اقبال نیست اما با شلوار مشکی یا آبی بسیار زیبا و جذاب می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.