2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
رنگ‌هایی برای لباس خوش‌تیپ‌ها
یک طراح مد و لباس:

رنگ‌هایی برای لباس خوش‌تیپ‌ها

اگر از اطرافیان شما کسی رنگ بنفش را دوست دارد و مدام ازآن استفاده می‌کند باید بدانید او فردی رویاپرداز و به شدت عاطفی است. بنفش مناسب خانم‌ها و آقایانی است که تازه عاشق شده‌اند.

دوات آنلاین-همه آدم‌ها لباسهایی در رنگهای مختلف در کمد‌هایشان دارند اما یک رنگ بر رنگهای دیگر غالب است، وقتی از این رنگ استفاده می‌کنند احساس راحتی دارند و حالشان بهتر است چرا که این رنگ به شخصیت آنها بسیار شبیه است.

نیروانا فتحی طراح مد و لباس به دوات آنلاین می‌گوید بهتر است آدم‌ها برای اینکه خوشایند و جذاب باشند رنگی را برای لباس‌شان انتخاب کنند که نشان دهنده شخصیت شان باشد. او می‌گوید:

 

مشکی

از دید خیلی ها رنگ سیاه شاخص مقام و منزلت، قدرت، جدیت و استعداد است. ضمن اینکه رنگ مشکی می‌تواند اندام شما را باریک تر و کشیده‌تر نشان دهد و زیبایی‌های اندامی شما را پررنگ و عیوب آن را کمرنگ کند. بنابراین یک رنگ کلاسیک است که فرد را کامل و بی‌نقص می‌کند و در هر مجلسی هم می‌توان از آن استفاده کرد. اگر رنگ مشکی دوست دارید  در برابر استفاده از این رنگ مقاومت نکنید چراکه شخصیت شما به این رنگ نزدیک است و شما قطعا احساس راحتی کرده و برخورد مناسبت‌تری با دیگران خواهید داشت.

آبی

بر اساس تحقیقاتی که روی رنگ آبی شده به این نتیجه رسیده اند که آبی تیره تاثیر آرامش بخش دارد و مردم رنگ آبی را با استعداد، اعتماد، سودمندی و آرامش ارتباط می دهند. این رنگ معمولا در محیط‌های کاری استفاده می‌شود و اگر قصد دارید در یک جلسه کاری شرکت کنید یا در مهمانی هستید که سن شما از همه بزرگ تر است بهتر است از این رنگ استفاده کنید تا این واقعیت که شما بزرگ تر هستید را به خوبی مشخص کند.

 

سبز

رنگ سبز  نشان دهنده نشاط و شادمانی است و روحیه خودتان و اطرافیان تان را خوب می کند. این رنگ هرچند ابهت را از شما می‌گیرد اما شادابی را به شما می‌دهد. رنگ سبز برای مهمانی‌های دوستانه و جشن‌ها بسیار مناسب است  و اگر فردی هستید که به شادی و پایکوبی علاقه دارید از این رنگ استفاده کنید.

بنفش 

اگر از اطرافیان شما کسی رنگ بنفش را دوست دارد و مدام ازآن استفاده می‌کند باید بدانید او فردی رویاپرداز و به شدت عاطفی است.  بنفش مناسب خانم‌ها و آقایانی است که تازه عاشق شده‌اند. آنها به این رنگ بسیار علاقه‌ دارند. اگر در مراسم عروسی یکی از نزدیکان تان شرکت می‌کنید یا اگر مراسم نامزدی و جشنی برای خودتان است می‌توانید از بنفش استفاده کنید چراکه این رنگ می‌تواند شما را مثل یک پری رویایی کند.

 

قرمز

اگر می خواهید روی کسی تاثیر بگذارید قرمز را انتخاب کنید. قرمز رنگی است که نشان دهنده جسارت  و به مبارزه طلبیدن است . کسانی که لباس قرمز به تن دارند قدرت نمایی خاصی می‌کنند و اگر طرفدار این رنگ هستید بدانید در انتخاب لباس باید بسیار خلاق باشید  چرا که هرچقدر این رنگ می‌تواند شما را مورد توجه قرار داده و زیبا کند به همان اندازه هم ممکن است کسانی را به شما جذب کند که اصلا دوست نداشته باشید. بنابراین وقتی لباس قرمز می‌پوشید باید بدانید که کار سختی در پیش دارید.

زرد

رنگ زرد بیشتر از سوی نوجوانان مورد توجه قرار می‌گیرد. زرد رنگی پیچیده است که نوعی سردرگمی را نشان می‌دهد. اگر طرفدار رنگ زرد هستید سعی کنید آن را با رنگ دیگری ترکیب کرده و استفاده کنید. استفاده بیش از اندازه از زرد چشم دیگران را آزار می‌دهد و کمتر به شما توجه می‌کنند اما ترکیب آن با مشکی یا سفید یک لباس زیبا را درست می‌کند.

 

سفید

سفید نشانه  پاکی و سادگی است. به همین دلیل مردم زمانی که می خواهند وارد مرحله جدیدی از زندگی شوند یا شروع تازه ای داشته باشند از این رنگ استفاده می کنند. افرادی که به سفید علاقه دارند به دنبال شروع تازه هستند و از اینکه خوشبین باشند خسته نمی‌شوند. رنگ سفید هم قطعا بهتر است با یک رنگ دیگر ست شود مگر اینکه لباس عروس باشد.

 

صورتی

صورتی، رنگ گرم و آرامش بخش است. اگر فردی هستید که صورتی دوست دارید حتما نسبت به دیگران خوشبین هستید و همین حس را به راحتی می‌توانید منتقل کنید. این رنگ جنسیت و سن ندارد و برای هر فردی در هر موقعیتی می‌تواند زیبا باشد.

 

خاکستری

خاکستری به عنوان رنگی که نه تیره است و نه روشن به عنوان رنگ تعادل شناخته شده است. کسانی که زیاد لباس های خاکستری می پوشند نمی خواهند مرکز توجه دیگران باشند. کسانی که از این رنگ استفاده می‌کنند افرادی مرموز هستند و کمتر می‌توان به درونیات آنها پی برد. رنگ خاکستری می‌تواند نشان از یک منطق و قانون پذیری خاص داشته باشد. معمولا کسانی که مشاغل سخت و با دسیپلین دارند از این رنگ استفاده می‌کنند. رنگ خاکستری رنگی ترکیب پذیر است و با رنگهای مختلفی می‌توان آن را ترکیب کرد و یک لباس شیک ساخت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.