2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سرویس بهداشتی را چطور زیبا کنیم
یک دکوراتور توضیح می دهد:

سرویس بهداشتی را چطور زیبا کنیم

رنگها می‌توانند معجزه کنند. برای حمام و توالت بهتر است از رنگ سفید استفاده شود . استفاده از استیکر‌های ژله‌ای که طرح‌های گل و گیاه و طرح‌های مختلف دیگری دارد استفاده کنید

دوات آنلاین-تزئین حمام و توالت یکی از سخت‌ترین کارهایی است که خانم‌ها با آن روبه‌رو هستند. سرویس بهداشتی خانه جایی است که مرتب باید شستشو و ضد عفونی شود و همین امر هم استفاده از دکورهای مختلف در آن را سخت می‌کند. کوچکی  سرویس‌های بهداشتی هم مشکل دیگری است که کار را برای تزئین آن سخت می‌کند. اما نگران نباشید. با کارهای ساده هم می‌توانید سرویس‌های منظم و شیکی داشته‌باشید.

شروین حلاج دکوراتور نکاتی را در این باره به دوات آنلاین می‌گوید:

 

*طبق معمول تاکید می‌کنم رنگ را فراموش نکنید رنگها می‌توانند معجزه کنند. برای حمام و توالت بهتر است از رنگ سفید استفاده شود. اگر سرامیکهای سفید استفاده کرده‌اید در واقع یک رنگ اصلی به کار برده‌اید که هر رنگی را می‌توانید با آن ست کنید. استفاده از استیکر‌های ژله‌ای که طرح‌های گل و گیاه و طرح‌های مختلف دیگری دارد نیز مفید است.

 

*شمع‌های رایحه‌دار بسیار برای تزئین سرویس بهداشتی خانه شما مناسب است. این شمع‌ها هم می تواند بوی نامطبوع و نم را بگیرد و هم می‌تواند زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی شما بدهد.

*اگر سرامیکی غیر از سفید دارید می‌توانید از رنگی که با آن ست می‌شود استفاده و تزئینات خود را از آن رنگ انتخاب کنید.

 

*روی سیفون، گوشه‌های آینه و سرامیک‌ها دیوار می توانید از استیکر استفاده کنید

 

*اکسسوری‌هایی که برای سرویس بهداشتی خود انتخاب می‌کنید بهتر است طرح‌دار باشد. سطل زباله، ظرف مخصوص صابون و حوله یا دستمال توالت و سایر اکسسوری‌ها بهتر است گلدار باشد تا محیطی شاداب درست کند.

 

*رنگ دمپایی‌ها سفید باشد بهتر است چون از تمیزی آنها مطمئن خواهید شد.

 

* می‌توانید از روشویی کابینتی استفاده کنید، کابینت روشویی به شما جای بیشتری برای جمع‌آوری وسایل سرویس بهداشتی می‌دهد.

 

*از دیوارها بهترین استفاده را بکنید، سبد مخصوص لباس‌های کثیف و  میز حوله‌ها را از هم جدا کنید.

 

*می‌توانید با قرار دادن هالوژن رنگ آمیزی خاصی به سرویس بهداشتی بدهید و آنجا را روشن و نورانی بکنید.

* گلدان و سنگ‌های تزئینی نمای زیبایی به سرویس شما می‌دهد. آنها را فراموش نکنید. می‌توانید از تراریوم ها استفاده کنید رطوبت موجود در سرویس بهداشتی برای رشد گیاهان مناسب است.

 

*دوش‌هایتان را تزئین کنید مخصوصا اگر فرزند دارید، قراردادن عروسک‌هایی که دور دوش‌ها چفت می‌شوند صحنه هیجان‌انگیزی برای بچه‌ها درست می‌کند.

 

*از قرار دادن لوازمی که برای تمیز کردن سرویس بهداشتی است در جلوی چشم خودداری کنید.

 

*از حوله‌های رنگی برای قرار گرفتن در محل نگهداری حوله‌ها استفاده کنید.

 

*اطراف آینه را نورپردازی کنید و حتما از خوش‌بوکننده‌های خنک در فصل تابستان و بهار در سرویس خود استفاده کنید.

 

*استفاده از عودها مخصوصا در موقع حمام کردن بسیار دل‌انگیز و خوشایند است ضمن اینکه فضای سرویس شما را بسیار خوش‌بو می‌کند.

 

*حوله‌هایتان را در فضای باز قرار ندهید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.