2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مرد عاشق همسرش را کشت

مرد عاشق همسرش را کشت

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد ابتدا کیفرخواست علیه متهم خوانده و سپس اولیای دم به جایگاه دعوت شدند. پسران مقتول درخواست قصاص کردند اما وقتی دخترش در جایگاه قرار گرفت ....

دوات آنلاین-مرد میانسال که همسرش را به خاطر بی‌تفاوتی به قتل رسانده وقتی پای میز محاکمه قرار گرفت ادعا کرد عاشق همسرش بوده و این بی‌تفاوتی را نمی‌توانسته تحمل کند.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم یک سال قبل در خانه‌اش با وارد کردن ضربه چاقو همسرش را کشت و سپس خود را به پلیس معرفی کرد.

 

در جلسه رسیدگی به این پرونده که امروز در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد ابتدا کیفرخواست علیه متهم خوانده و سپس اولیای دم به جایگاه دعوت شدند. پسران مقتول درخواست قصاص کردند اما وقتی دخترش در جایگاه قرار گرفت گفت: من روزهای سختی را می‌گذارنم یکطرف خون مادرم است و او را از دست دادم یک طرف پدرم است که باید برای او درخواست مرگ کنم و نمی‌توانم این کار را بکنم. من از پدرم گذشت می‌کنم هرچند نمی‌توانم او را ببخشم.

 

سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل همسرش را قبول کرد و گفت: من و همسرم 25 سال عاشقانه زندگی کردیم و او به من توجه می‌کرد اما مدتی بود نسبت به من بی‌تفاوت شده‌ بود. من بازنشسته شده‌ بودم و بیشتر اوقات در خانه بودم. همسرم کلاس‌هایی می‌رفت که شخصیت او را عوض کرده‌ بود دیگر مثل سابق به من توجهی نمی‌کرد بارها دراین بار به او صحبت کردم ولی تفاوتی در رفتارش ایجاد نمی‌شد مثل سابق به من رسیدگی نمی‌کرد و من را تنها می‌گذاشت. روز حادثه به او اعتراض کردم و با او سر این موضوع بحث کردم همسرم دوباره بی‌تفاوت رفتار کرد و این مساله من را خیلی ناراحت کرد من هم که نتوانستم خشمم را کنترل کنم چاقو برداشتم و او را زدم.

 

متهم گفت: من زنم را دوست داشتم من عاشقش بودم و از وقتی که مرده زندگی برایم بی‌معنا شده‌ است. شرمنده‌ام و هیچ چیز در دنیا خوشحالم نمی کند.

 

در ادامه وکیل مدافع متهم در جایگاه قرار گرفت او گفت: موکل من قتل را قبول کرده و در این خصوص حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. اما نکته اینجاست که متهم همانطور که فرزندانش مطلع هستند در دوره‌ای در بیمارستان روانی بستری بوده و آنها نسبت به وضعیت پدرشان آگاهی دارند. او در زمان قتل نیز همچنان داروی آرامبخش استفاده می‌کرده‌ است. خشم بیمارگونه‌ای که او داشته با چاقویی که به همسرش زده تخلیه شده‌ است. بی‌تفاوتی همسرش نسبت به او باعث شده تا این مرد ناراحت و رنجور شود و به صورت غیراخلاقی خشمش را نشان بدهد. من از دادگاه درخواست دارم با توجه به وضعیت روانی متهم نظر خود را درباره عمل او اعلام کند.

 

با پایان گفته‌های وکیل مدافع هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.