2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
شب عروسی از چه عطری استفاده کنیم؟
یک کارشناس تشریفات توضیح می‌دهد:

شب عروسی از چه عطری استفاده کنیم؟

یادتان باشد شما باید در شب عروسی خود خوشحال و رها باشید. بنابراین چیزی انتخاب کنید که تم رومانتیک داشته و شب عاشقانه‌ای را یادآور باشد و هر وقت آن رایحه به مشام تان خورد یاد شب رویایی زندگی تان بیفتید.

دوات آنلاین-هر فردی دوست دارد مراسم عروسی‌اش به یادماندنی‌ترین شب زندگی‌اش باشد. شما می‌توانید این شب را به یادماندنی کنید اگر یک رایحه خاص برای خودتان انتخاب کنید.

سپهر عفتی کارشناس تشریفات درباره عطر مخصوص مراسم عروسی به دوات ‌آنلاین توضیح می‌دهد:

 

مراسم عروسی یکی از خاص‌ترین شبهای زندگی افراد است. این مراسم با اینکه هزینه زیاد و تنش‌های فراوانی را برای عروس و داماد ایجاد می‌کند اما از آنجایی که به یادماندی‌ترین شب زندگی هر فرد است بازهم همه ما دوست داریم چنین مراسمی را تجربه کنیم. اما باید به یاد داشته‌باشیم توجه نکردن به نکات ریز می‌تواند این شب را به اندازه‌ای که می‌خواهیم به یادماندنی نکند.

 

یکی از این نکات توجه به ادکلنی است که در شب عروسی خود استفاده می‌کنید. این نکته‌ای است که بسیاری از عروس و دامادها به آن توجهی نمی‌کنند. یک اصل مهم در این خصوص وجود دارد و آن هم این است که در مراسم عروسی تان باید از ادکلنی استفاده کنید که رایحه‌ای شاداب و رومانتیک داشته‌ باشد و با رایحه گلهایی که در باغ یا سالن قرار دارد مخلوط نشود و البته اینکه از ادکلنی که همیشه و به طور روزمره استفاده می‌کنید در مراسم عروسی خود به هیچ عنوان استفاده نکنید. حتی اگر آن ادکلن امضای شما باشد.

اگر جشن عروسی شما در کنار یک دریاچه یا فضای آبی است ، عطر شما باید بویی از تازگی و تمیزی داشته باشد.یا اگر برای تزئینات و گل آرایی از گل های رز استفاده کرده اید، عطر شما باید نت شیرین باشد.

 

از همین کارشناس: راهنمای کامل انتخاب عطر مناسب برای زنان

 

همچنین عطرهایی که رایحه  آن ها از چوب صندل، سدر،توت یا انجیر سیاه باشد برای جشن هایی که در باغ تالارهای بزرگ برگزار می شوند بسیار مناسب است. 

 

در نهایت برای عروسی های خیلی خصوصی و خودمانی و با تعداد پائین مهمان، ادکلنی را انتخاب کنید که رایحه  آن سبک، نرم، شیرین و شیک باشد، چراکه این درست عطری است که هم مسیر با ظرافت یک مهمانی ساده و دوستانه است.

 

توجه داشته‌ باشید که استفاده از عطر می‌تواند بعدی از شخصیت شما را پررنگتر کند؛ همان بعدی که دوست دارید دیگران بدانند.

 

شب عروسی و خوشحالی از این اتفاق مهم باید با بویی شیرین و سبک همراه باشد. وقتی عطری برای داماد انتخاب می‌کنید رایحه اسطخودوس حتما در آن وجود داشته‌باشد رایحه جنگل و چوب بهتر از چرم برای دامادهاست چرا که رایحه چرم و فلفل شخصیت آنها را جدی نشان می‌دهد بهتر است عطری بزنید که شما را خوشحال و اهل معاشرت نشان دهد تا فردی جدی و شق و رق.

 

عروس‌خانم‌ها هم بهتر است عطری شیرین و خنک استفاده کنند. اگر عطری که انتخاب می‌کنید از رایحه ترنج و یاس بنفش باشد بهتر است. شیرینی و رد بوی این دو گیاه بسیار می‌تواند در خاص شدن شما موثر باشد. بهتر است  عطری که انتخاب می‌کنید با گیاهانی که در اطراف شماست هم‌خوانی نداشته‌ باشد.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای تهیه زیباترین سفره‌های عقد

 

ضمن اینکه لوازم آرایش استفاده شده خود رایحه دارد بنابراین عطری استفاده کنید که رایحه آن اولا با ویژگیهای شخصیتی شما هم‌خوانی داشته‌باشد و دوم اینکه رد بو داشته و با ادکلن‌های افراد دیگر مخلوط نشود و بتوان رایحه آن را تشخیص داد. عطرهای شیرین و خنک که رایحه چوب داشته باشد برای دامادها و عطرهای شیرین و گرم که رایحه یاس یا شب بو در آن غالب باشد برای خانمها بسیار مناسب است.

 

یادتان باشد شما باید در شب عروسی خود خوشحال و رها باشید. بنابراین چیزی انتخاب کنید که تم رومانتیک داشته و شب عاشقانه‌ای را یادآور باشد و هر وقت آن رایحه به مشام تان خورد یاد شب رویایی زندگی تان بیفتید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.