2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
راهنمای کامل انتخاب عطر مناسب برای زنان
سپهر عفتی، کارشناس تشریفات توضیح داد:

راهنمای کامل انتخاب عطر مناسب برای زنان

ادکلن‌هایی که رایحه وانیل، نعناع هندی، گل یاس، زنبق و شکوفه‌ی پرتقال است. ادکلن‌های مناسبی برای استفاده در روز هستند. از آنجایی که خانم ها در اکثر کشورها بخصوص کشورهای آسیایی تمایلی به استفاده از بوهای تلخ ندارند و بوهای شیرین و خنک یا شیرین و گرم دارند بیشتر ادکلن‌های تولید شده برای خانم‌ها ازعصاره گیاهانی تهیه می‌شوند که بوی تلخ ندارند. شیرین و خنک

دوات آنلاین-ادکلن امروزه به یکی از اساسی‌ترین کالاهای بهداشتی - آرایشی برای مردم تبدیل شده‌ است. استفاده از عطرها می‌تواند معرف ویژگی شخصیتی شما در برابر دیگران باشد. در مطلب قبلی درباره ادکلن‌هایی که آقایان در جلسات و مهمانی‌های مهم می‌توانند استفاده کنند صحبت کردیم در این مطلب سپهر عفتی، کارشناس تشریفات 10 رایحه‌ای را که خانم‌ها می‌توانند در مراسم‌های مختلف استفاده کنند به شما معرفی می‌کند.  این رایحه‌ها می‌تواند در قالب ادکلن در فضای عمومی ، محل کار ، مراسم‌ها برای خانم‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

ادکلن مناسب روز

ادکلن‌هایی که  رایحه وانیل، نعناع هندی، گل یاس، زنبق و شکوفه‌ پرتقال دارند ادکلن‌های مناسبی برای استفاده در روز هستند. از آنجایی که خانم ها در اکثر کشورها بخصوص کشورهای آسیایی تمایلی به استفاده از بوهای تلخ ندارند و بوهای شیرین و خنک یا شیرین و گرم را دوست دارند بیشتر ادکلن‌های تولید شده برای خانم‌ها از عصاره گیاهانی تهیه می‌شوند که بوی تلخ ندارند. 

 

ادکلنی برای جذب دیگران

 اگر می خواهید برای دیگران ، خانمی جذاب‌تر باشید از ادکلنی استفاده کنید که الهام گرفته از  رایحه وانیل و ترنج است. ترنج یکی از اصلی‌ترین رایحه‌های استفاده شده در ادکلن‌های زنانه است. یادتان باشد وقتی می‌خواهید ادکلنی خریداری کنید رایحه‌های استفاده شده، روی جعبه یا کاغذ راهنمای آن درج شده‌است بنابراین برای اینکه بدانید ادکلنی که استفاده می‌کنید از چه رایحه‌ای است هم می‌توانید از فروشنده کمک بگیرید و هم می‌توانید برگه راهنمای آن را مطالعه کنید.

 

عطر شب مناسب خانم ها

اگر می‌خواهید نسبت به دیگران متفاوت‌تر باشید  از ادکلنی استفاده کنید که رایحه عنبر، ترنج و یاسمین دارد. عطرشب رد بو دارد و بر رایحه‌های دیگر غلبه خواهد کرد. استفاده از این رایحه‌ها می‌تواند شما را فردی برجسته‌تر از دیگران کرده و بیشتر مورد توجه دیگران قرار بگیرید.

 

عطری عاشقانه

اگر یک قرار عاشقانه دارید یا اگرمی‌خواهید بیشتر مورد توجه نامزدتان قرار بگیرید علاوه بر اینکه ظاهری شیک برای خودتان درست می‌کنید از عطری که الهام گرفته از بوی مشک، شکوفه نیلوفر آبی ، برگ درخت توس است استفاده کنید. این عطر قطعا دلخوری‌های مابین تان را از بین خواهد برد! 

 

ادکلنی مناسب زنان شاداب

اگر خانمی‌ هستید که فعالیت اجتماعی زیادی دارید و از این کار لذت می‌برید و می‌خواهید خودتان را با این خصوصیت تان معرفی کنید از ادکلنی استفاده کنید که الهام گرفته از گل رز، زنبق وحشی و یاسمن است، این رایحه  بسیار اغواکننده، سرزنده و جذاب است. خانم‌هایی که همیشه به دنبال بهترین‌ها هستند و می خواهند هر روز جذاب‌تر از روزهای قبل باشند از این عطر استفاده می کنند.

عطری برای لحظات رمانتیک

بوی عطر الهام گرفته از نعناع هندی ، مشک و عنبر  می‌تواند لحظاتی غیررسمی و صمیمی برای شما درست کند. اگر در یک رابطه مقدماتی برای ازدواج هستید و می‌خواهید این رابطه را گسترش دهید از این رایحه‌ها استفاده کنید. این رایحه‌ها جسارت گفتن ناگفته‌های زیادی را به مخاطب شما می‌دهد و احساس صمیمیت بیشتری را ایجاد می‌کند. 

 

رایحه‌ای مخصوص زنان مرموز

سدر ، گلسنگ، عنبر و مشک؛ ترکیب این رایحه‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر خود را فردی مرموز نشان دهید. استفاده از ادکلنی که از چنین رایحه‌هایی تشکیل شده‌ باشد می‌تواند به مخاطب شما این حس را بدهد که با یک ایده خاص وارد جلسه شده‌اید و تصمیم‌ دارید پیروز خارج شوید.

 

عطری برای تغییر فضای سنگین به فضایی شاد

بوی این نوع عطرها معمولا الهام گرفته از بوی عنبر و مشک  است. این نوع عطرها ردبو دارد و فضا را به نفع شما تغییر می‌دهد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.