2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زن روان‌شناس شوهرش را آتش زد

زن روان‌شناس شوهرش را آتش زد

نام زنی که شوهرش را به آتش کشیده و به قتل رسانده است در فهرست اعدامیان قرار گرفت و اگر او نتواند رضایت اولیای دم مقتول را جلب کند به زودی به دار آویخته خواهد شد.

دوات آنلاین-نام زنی که شوهرش را به آتش کشیده و به قتل رسانده است در فهرست اعدامیان قرار گرفت و اگر او نتواند رضایت اولیای دم مقتول را جلب کند به زودی به دار آویخته خواهد شد.

 

این پرونده پس از آن گشوده شد که به ماموران پلیس استان فارس خبر دادند مردی در جریان آتش‌سوزی خانه‌اش جان باخته است. ماموران بعد از حضور در محل جسد این مرد را که کاوه نام داشت به پزشکی قانونی منتقل کردند و  آتش‌نشانان به‌دستور بازپرس جنایی موظف شدند علت حریق را مشخص کنند.

 

کارشناسان بعد از بررسی محل حادثه و جمع‌آوری ادله لازم به این نتیجه رسیدند که آتش‌سوزی عمدی است و فردی با ریختن بنزین در خانه آتش به پا کرده است. به این ترتیب تحقیقات وارد مرحله‌ای تازه شد.

 

کارآگاهان هنگام تلاش برای پیدا کردن مقصر این حادثه پی بردند کاوه و همسرش به نام نرگس از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند به همین دلیل احتمال وقوع جنایت توسط نرگس قوت گرفت و این زن بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: من سه ساله بودم که پدرم فوت شد. از ان به بعد زندگی سختی داشتیم. مادرم در خانه مردم کار می‌کرد تا بتواند مخارج زندگی ما را تامین کند. او با همین پول من را به مدرسه فرستاد و بعد از این‌که دیپلم گرفتم در رشته روان‌شناسی قبول شدم و درس خواندم. بعد از این‌که لیسانس گرفتم مردان زیادی به خواستگاری‌ام آمدند تا این‌که بالاخره قبول کردم با کاوه ازدواج کنم اما ما از همان اول با هم دچار اختلاف شدیم . دلیل اصلی‌اش هم این بود که شوهرم خواسته‌های غیرمنطقی داشت و کارهایی از من می‌خواست که نمی‌توانستم انجام بدهم. با وجود اختلافاتی که داشتیم با هم زندگی کردیم و صاحب دو فرزند شدیم. پسرم الان 10 سال دارد و دخترم 4 ساله است."

 

متهم به قتل افزود: اختلافت من و همسرم ادامه داشت تا این‌که تصمیم گرفتم از او جدا شوم ولی شوهرم قبول نکرد به همین دلیل مجبور شدم به زندگی با کاوه ادامه بدهم اما برای این‌که او از خواسته‌های غیرمنطقی‌اش دست بردارد به او اجازه دادم با زنی دیگر ازدواج کند. این کار هم فایده‌ای نداشت و من به‌شدت اذیت می‌شدم. کاوه مردی بدرفتار بود که مادر پیرم را هم اذیت می‌کرد و زندگی را برای او تلخ کرده بود. همه این اتفاقات باعث شد از دو سال پیش به این فکر بیفتم که شوهرم را بکشم و خودم را از این شرایط خلاص کنم.

 

نرگس در ادامه اعترافاتش گفت: روز حادثه وقتی شوهرم کنار بخاری خوابیده بود فرصت را برای اجرای نقشه‌ام مناسب دیدم و با ریختن بنزین روی او خانه را به آتش کشیدم و خودم فرار کردم. فکر می‌کردم ماجرا یک حادثه فرض خواهد شد و کسی متوجه کاری که کرده‌ام نمی‌شود.

 

این زن بعد از اعتراف به جرمش صحنه قتل را بازسازی کرد. در ادامه پرونده به دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد. اولیای دم مقتول رد دادگاه برای این زن درخواست قصاص کردند و متهم نیز جرمش را پذیرفت . به این ترتیب او به مرگ محکوم شد اما وقتی پرونده به دیوانعالی کشور رفت قضات اعلام کردند حکم صادره ایراد دارد. به همین سبب نرگس یک بار دیگر پای میز محاکمه رفت و این بار هم تاکید کرد شوهرش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده است. پس از ان بود که هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شود شدند و زن جوان را یکبار دیگر با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم کردند.

 

این بار وقتی پرونده روی میز قضات دیوانعالی کشور قرار گرفت، آنها رای صادره را درست تشخیص دادند و حکم قصاص را تایید کردند . به این ترتیب نرگس در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

 

منبع: شرق

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.