2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی و زندگی خانوادگی سحر قریشی

بیوگرافی و زندگی خانوادگی سحر قریشی

سحر قریشی ششم دی ماه 1366 در تهران به دنیا آمد. او تک دختر خانواده است و فقط یک برادر به نام سپهر دارد که رابطه‌اش با سحر خیلی خوب است. پدر سحر در آمریکا زندگی می‌کند و مادرش هم مدت‌ها ساکن انگلیس بوده اما حالا در ایران زندگی می‌کند.

دوات آنلاین-سحر قریشی از جمله بازیگرانی است که خیلی زود به شهرت رسید و البته قدر این موضوع را دانست و سعی کرد همیشه در کارش موفق باشد.

 

سحر قریشی ششم دی ماه 1366 در تهران به دنیا آمد. او تک دختر خانواده است و فقط یک برادر به نام سپهر دارد که رابطه‌اش با سحر خیلی خوب است. پدر سحر در آمریکا زندگی می‌کند و مادرش هم مدت‌ها ساکن انگلیس بوده اما حالا در ایران زندگی می‌کند.

سحر قریشی دوران بچگی خیلی معمولی داشت و از همان زمان به فوتبال علاقه پیدا کرد. او هم مثل برادرش یک استقلالی تمام عیار است. یکی از دغدغه‌هایی که این بازیگر از دوران نوجوانی داشت چاقی بوده و هست چون به قول خودش ژن چاقی دارد. او با این‌که عاشق غذا و به‌ویژه انواع کباب است خیلی رژیم می‌گیرد و از خودش مراقبت می‌کند. او با 170 سانتی‌متر قد 58 کیلو بیشتر ندارد با این حال مرتب رژیم لاغری می‌گیرد.

 

سحر قریشب در مجموع خیلی به ظاهر خودش توجه دارد و این از لباس‌هایی که می‌پوشد کاملا معلوم است. حتی گفته می‌شود او بارها عمل زیبایی انجام داده البته خودش با قاطعیت این موضوع را تکذیب کرده و در مصاحبه‌ای گفته است: هیچ عمل زیبایی یا تزریق ژل نداشته ام تنها کاری کرده ام برای زیبایی دندان هایم بوده است که آنها را لمینت کرده ام ،  تمام شایعات در مورد عمل های زیبایی ام کذب است و صحت ندارند.

 

سحر خیلی زود ازدواج کرد؛ یعنی در 17 سالگی و قبل از این‌که هنرپیشه شود. این ازدواج سال 84 انجام شد و 4 سال بعد در حالی که قریشی بازیگری معروف شده بود کار این زوج به طلاق کشید البته آنها از قبل هم اختلافاتی با هم داشتند.

 

همسر سابق سحر قریشی، در این باره گفته بود: سحر همیشه از من به عنوان مشوق خود یاد کرده است و در مصاحبه های مختلف گفته است که اگر همسرم راضی نباشد دیگر بازیگری نمی کنم و آنرا کنار می گذارم؛ یعنی بازیگری اگر بخواهد به زندگی خصوصی ام لطمه بزند آن را کنار خواهم گذاشت. من دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد. وقتی سریال دلنوزان پخش شد سحر خیلی مشهور شد و رفتارش کم کم تغییر کرد و در حال حاضر شش ماهی می شود که از همسرم هیچ خبری ندارم. در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم، اما چون خودم اجاز کار به او داده ام، تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد. من از نظر شرعی راضی نیستم همسرم این کار را ادامه دهد. تقریبا اکثرا تهیه کنندگان با شنیدن عدم رضایت من از سحر در فیلم هایشان استفاده نکردند. تهیه کننده سریال دلنوازان با من برخورد بدی کرد و از او برای سریالش استفاده کرد. سحر در مصاحبه های زیادی گفته است دیپلم دارد. شما به من بگویید دیپلم را از کدام دبیرستان گرفته است؟ تصمیم خود را گرفته ام و می خواهم از او جدا شوم و طلاقش میدهم . حرفم را با این متن به پایان می برم که پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند !

 

سحر قریشی هم در مصاحبه‌ای این حرف‌ها را جواب داده و گفته بود: در ۱۷ سالگی در سل ۱۳۸۴ عقد کردیم و اولین درخواست طلاقم قبل از شروع بازیگری و در سال ۱۳۸۵ بود. در آن زمان مادرم در انگلیس بود و پدرم هم در آمریکا زندگی می کرد. بعد از بازیگر شدن و معروف شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم را پاسخ می دادند.خودشان را مدیر برنامه من معرفی می کردند و چند تا پیشنهاد کار راهم رد کردند. بعد از آن چند مصاحبه عجیب و غریب کردند. هیچکس از خوشبختی فرار نمی کند و من واقعا خوشبخت نبودم. زندگی من و همسر سابقم ۳ سال طول کشید.

 

به همین دلیل الان با ازدواج در سن کم خیلی مخالف هستم و به همه دوستانم توصیه می کنم در سن کم ازدواج نکنند. سنم که بالا رفت دیدگاهم تغییر کرد و برخلاف اینکه گفته شد من بعد از معروف شدن جوگیر شدم، حقیقت این بود که من بزرگ شدم نه جوگیر ! بعد از جدایی از همسر سابقم مادرم از انگلیس برگشت و با هم زندگی می کنیم.

 

سحر قریشی همیشه در معرض شایعه قرار داشته. یکی از این شاعات ازدواج او با مهدی طارمی است که البته از سوی هر دو طرف تکذیب شد. قریشی در پاسخ به این شایعه گفته بود کاربران فضای مجازی از این گونه صحبت ها خیلی می گویند.

 

کارنامه سینمایی سحر قریشی:

  1           لج و لجبازی      ۱۳۸۸    سید مهدی برقعی   

۲          همه چی آرومه      ۱۳۸۹    مصطفی منصور یار          

۳          محرمانه تهران      ۱۳۹۰    مهدی فیوضی      

۴          گشت ارشاد          ۱۳۹۰    سعید سهیلی         

۵          ساعت شلوغی       ۱۳۹۰    آرش معیریان       

۶          دوباره با هم          ۱۳۹۰    روزبه حیدری      

۷          اکباتان              ۱۳۹۰      مهرشاد کارخانی   

۸          زن، مرد، زندگی    ۱۳۹۱    مهدی ودادی        

۹          نازنین                ۱۳۹۲     مهدی گلستانه       

۱۰        روزگاری عشق و خیانت      ۱۳۹۲    داود بیدل

۱۱        دربست آزادی       ۱۳۹۲    مهرشاد کارخانی   

۱۲        پنج ستاره             ۱۳۹۲                مهشید افشارزاده    

۱۳        آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند         ۱۳۹۲    قربان محمدپور     

۱۴        آتیش بازی           ۱۳۹۲    بهمن گودرزی      

۱۵        سه بیگانه            ۱۳۹۳    مهدی مظلومی     

۱۶        شیفت شب            ۱۳۹۳    نیکی کریمی        

۱۷        شانس، عشق، تصادف         ۱۳۹۳    آرش معیریان       

۱۸        ۲ دوست            ۱۳۹۳     محمد بانکی         

۱۹        دریاکنار          ۱۳۹۳        آرش معیریان       

۲۰        تگرگ و آفتاب      ۱۳۹۳    رضا کریمی        

۲۱        پانسیون دختران     ۱۳۹۳    مریم ابراهیم‌وند    

۲۲        من و شارمین        ۱۳۹۴    بیژن شیرمرز       

۲۳        رسوایی ۲            ۱۳۹۴    مسعود ده نمکی    

۲۴        آبنبات چوبی         ۱۳۹۴    محمدحسین فرحبخش          

۲۵        کارگر ساده نیازمندیم           ۱۳۹۵    منوچهر هادی      

۲۶        عشقولانس           ۱۳۹۵    محسن ماهینی      

۲۷        ثبت با سند برابر است          ۱۳۹۵    بهمن گودرزی                  

۲۸        آس و پاس            ۱۳۹۵    آرش معیریان       

۲۹        بگذارید میترا بخوابد           ۱۳۹۵                آرش سنجابی        

۳۰        پا تو کفش من نکن  ۱۳۹۵    محمدحسین فرح‌بخش          

۳۱        خالتور              ۱۳۹۵      آرش معیریان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/09/12
عالي بيست
رستا 1399/12/04
سحر جان من عاشقتم خیلی دوست دارم وبه همین دلیل می خواهم بازیگر شوم
ستایش 1399/12/02
خانم سحر قرشی من خیلی شمارا دوست دارم
مریم 1398/12/12
خانوم قریشی من به شخصه عاشق شمام.15ساله
رویا 1397/06/18
سلام سحرجون خوبی من رویا ۱۴ ساله هستم که شما را بسیار دوست دارم از بس که شما رو دوست دارم رشته ای که می خواهم انتخاب کنم هنر هستش

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.