2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چگونه فردی جذاب باشیم

چگونه فردی جذاب باشیم

اگر رنگ لباس تان کدر یا بور شده از پوشیدن آن خودداری کنید مخصوصا اگر لباس تان رنگ سیاه داشته‌ باشد. سیاه رنگ همیشه زیبایی است که در هر مراسمی می‌توان از آن استفاده کرد.

دوات آنلاین-ظاهر آدمها شناسنامه هویتی آنهاست. ما با ظاهرمان موقعیت اجتماعی و روحیات درونی مان را برای دیگران به نمایش می‌گذاریم و با آنها با زبان بی‌زبانی صحبت می‌کنیم. اگر می‌خواهیم فردی جذاب و دوست داشتنی باشیم که دیگران با دیدن مان احساس خوبی داشته‌ باشند باید نکاتی را رعایت کنیم. نکاتی که شاید از نظر خودمان چندان مهم نباشد اما در نوع نگاه دیگران و برداشتی که از شخصیت ما دارند بسیار موثر است. سپهر عفتی کارشناس آداب و معاشرت دراین باره به دوات آنلاین توضیح می‌دهد:

 

زیباترین و به روزترین مدی که هر فرد می‌تواند داشته‌ باشد سادگی است. مدها با همان سرعتی که ترویج داده می‌شوند از بین هم می‌روند. بنابراین برای اینکه فردی همیشه مد روز و مورد توجه باشید بهترین کار این است که لباسهای ساده برای پوشیدن انتخاب کنید، البته این انتخاب جزئیات مهمی دارد.

 

یادتان باشد لباسها باید رنگ واقعی خود را داشته‌ باشند. اگر رنگ لباس تان کدر یا بور شده از پوشیدن آن خودداری کنید مخصوصا اگر لباس تان رنگ سیاه داشته‌ باشد. سیاه رنگ همیشه زیبایی است که در هر مراسمی می‌توان از آن استفاده کرد. به قول کیریستین دیور طراح معروف مشکی رنگی است که طبقه اجتماعی ندارد و در هر تنی زیباست. بنابراین وقتی لباس مشکی می‌پوشید حتما به رنگ آن توجه داشته‌ باشید که بور نشده‌ باشد.

لباس سفید هم به اندازه لباس مشکی جذاب است اما سفید هم باید به رنگ واقعی خودش باشد.اگر لباس سفیدتان رنگ گرفته و رنگ واقعی خودش را ندارد حتی اگر رنگ گرفتن اش یکدست باشد بازهم از سکه افتاده و قابل استفاده نیست.

 

تمیز نگه‌داشتن لباس هنگام استفاده بسیار مهم است. ریختن شوره سر روی لباس یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای یک فرد بیفتد. حس چندشی ناشی از این اتفاق که به دیگران منتقل می‌شود، عدم رعایت نظافت از سوی شما را می رساند. نسبت به شوره سرتان حساس باشید و مرتب حمام کنید. لباسهای اتوشده و مرتب بپوشید.

 

اگر خانم هستید حتما به آرایش صورت تان توجه داشته‌ باشید. برای اینکه زنی جذاب باشید آرایش غلیظ نداشته باشید. آرایش غلیط از نظر آقایان زنان را ناپخته و غیرقابل اعتماد نشان می‌دهد، مراقب باشید آرایش تان روی صورت تان پخش نشود. مخصوصا آرایش چشمهای تان. از آرایش سبک برای چشم استفاده کنید و حواس تان به دور چشم و ریزش آرایش تان باشد. مراقب باشید رژ لب تان روی دندان های تان ساییده نشود.

 

اگر آقا هستید باید به خط ریش تان توجه داشته‌ باشید. مرتب بودن خط ریش به اندازه داشتن یک امضای زیبا برای مردان مهم است.خط ریش تان را متوازن و مرتب کنید. اگر ته‌ریش یا ریش بلند دارید با کسی روبوسی نکنید البته در آغوش گرفتن ایرادی ندارد.

کفش هایتان را تمیز کنید. نگهداری از کفش‌ها مخصوصا در زمستان کاری بسیار دشوار است. چون بارندگی می‌تواند هر لحظه آنها را کثیف کند بنابراین بهتر است یک واکس فوری همیشه در کیف تان باشد.

 

هر روز جوراب هایتان را عوض کنید و  به تناسب رنگ آن با لباس تان توجه داشته‌ باشید.

 

دست های مرتب داشته‌ باشید. داشتن دستهایی که ناخن‌هایش مرتب است بسیار خوشایند است. اگر پوست دستتان خشک است حتما به نظافت آن رسیدگی کرده و با کرم مناسب نرم‌اش کنید. دستهای خشن هنگام دست دادن دیگران را اذیت می‌کند.

 

به نظافت دهان و دندان توجه داشته‌ باشید. بعد از هر وعده غذایی یا مسواک بزنید و یا از آدامس نعنا یا دارچین استفاده کنید. بوی غذای مانده در دهان هنگام صحبت کردن دیگران را به شدت آزار می‌دهد.

 

فاصله‌تان را با افراد هنگام صحبت کردن حفظ کنید. در نظرداشته‌ باشید که فاصله ایستادن کنار افراد بسته به صمیمتی که با فرد دارید متفاوت است اما حداقل باید نیم‌ متر از فردی که با او صحبت می‌کنید فاصله داشته‌ باشید.

 

حتما از ادکلن استفاده کنید، رایحه ای که استفاده می کنید نباید خیلی تند باشد هرچند رد بو در ادکلن خیلی مهم است.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.