2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دنیای ستارگان/ از هک‌شدن اینستای اشکان خطیبی تا  سفر لیلا حاتمی به اسپانیا

دنیای ستارگان/ از هک‌شدن اینستای اشکان خطیبی تا سفر لیلا حاتمی به اسپانیا

خبرهای دنیای ستارگان امروز به اخباری از اشکان خطیبی، ساره بیات، جواد عزتی، لیلا حاتمی، زهره فکور صبور و احسان کرمی اختصاص دارد.

دوات آنلاین-خبرهای دنیای ستارگان امروز به اخباری از اشکان خطیبی، ساره بیات، جواد عزتی، لیلا حاتمی، زهره فکور صبور و احسان کرمی اختصاص دارد.

 

اشکان خطیبی

احسان کرمی با انتشار استوری در اینستاگرام اعلام کرد که پیج اشکان خطیبی هک شده است و دوستان او در حال تلاش برای بازگرداندن پیج این بازیگر هستند.

احسان کرمی مجری و بازیگر، تصویری از پیج هک شده اشکان خطیبی در استوری اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «متاسفانه پیج اشکان هک شده، دوستانمون دارند تلاش می کنند پیج را برگردانند. فعلا نه ریپورت، نه آنفالو، نه بلاک کنید.»

زندگینامه اشکان خطیبی و مربیان دیگر خنداننده شو را اینجا بخوانید.

ساره بیات

ساره بیات در اینستاگرامش متنی را از محمود دولت آبادی منتشر کرده و نوشته است: آدمی به مرور آرام می‌گیرد بزرگ میشود بالغ می‌شود و پای اشتباهاتش می ‌ایستد آنها را به گردن دیگران نمی‌اندازد و دنبال مقصر نمی‌گردد گذشته‌اش را قبول میکند نادیده‌اش نمی‌گیرد و اجازه می‌دهد هر چیزی که بوده در همان گذشته بماند . آدمی از یک جایی به بعد می ‌فهمد که از حالا باید آینده‌ اش را از نـو بسازد اما به نوعی دیگر می‌فهمد که زندگی یک موهبت است، یک غنیمت است، یک نعمت است و نباید آن را فدای آدم‌های بی مقدار کرد! . اصلا از یک جایی به بعد حال آدم خودش خوب می‌شود … .

زندگی خانوادگی ساره بیات را اینجا بخوانید.

جواد عزتی

حدود نیمی از فیلمبرداری «جان‌دار» انجام شده و جواد عزتی هم در روزهای گذشته کار خود را آغاز کرده است و تا امروز همه بازیگران اصلی مقابل دوربین رفته‌اند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «جان دار» به کارگردانی مشترک حسین امیری دوماری و پدرام امیری و تهیه کنندگی کامران مجیدی، در حالی از نیمه گذشته که این روزها جواد عزتی در کنار دیگر چهره‌های این اثر، مقابل دوربین هومن بهمنش رفته است.

«جان دار» این روزها در لوکیشنهای مختلفی در تهران فیلمبرداری شده و به حدود نیمه‌های راه رسیده است. این فیلم در ژانر اجتماعی و در بستر یک خانواده به تصویر کشیده شده و سومین تجربه کامران مجیدی با فیلم اولی‌ها محسوب می‌شود. تاکنون همه بازیگران «جان دار» مقابل دوربین رفته‌اند که فیلمنامه آن را امیری دوماری، پدرام امیری و محمد داودی به نگارش در آورده‌اند.

فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، جواد عزتی، مسعود کرامتی، علی شادمان، امیراحمد قزوینی، علیرضا مهران بازیگران این اثر سینمایی هستند که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

 

لیلا حاتمی

روزنامه 'دیاریو سور' اسپانیا از آغاز فیلمبرداری 'مرد تنها ' ساخته 'علیرضا رییسان' با بازیگری «لیلا حاتمی»‌ و علی مصفا در جنوب اسپانیا خبر داده است.

این روزنامه چاپ ایالت آندالوسیا نوشت : لیلا حاتمی در داخل و هم در خارج از ایران شهرت دارد و یک ستاره واقعی بین المللی محسوب می شود.

این روزنامه افزود :بازیگر نقش اول فیلم 'جدایی نادر از سیمین' در سال 2011 در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی کارگردان مشهور ایران جایزه ٔ اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان ۲۰۱۲ را از آن خود کرد.

حاتمی در فیلم مرد تنها به همراه همسر واقعی خود «علی مصفا» ایفای نقش می کند.

وی در این فیلم نقش زنی را دارد که برای تجارت به اسپانیا سفر کرده و در این سفر روند زندگی اش تغییر می کند.

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور بازیگر سیما و سینما به روزنامه رسالت گفت: من قبل از اینکه وارد کار شوم دنیای هنر را خیلی قشنگ می دیدم، چرا که هنر یعنی زیبایی و زیبا دیدن که زیبایی هم یکی از صفات خداوند است. هر انسانی از دیدن هنرهای زیبا خوشش می آید. من هم برای هنر به خاطر همین امر احترام قائل بودم و فکر می کردم که بازیگری حرفه ای است که خیلی راحت می توان در آن پیشرفت داشت.

حالا که وارد کار شده ام مي بينم که آن آرامش، زيبايي ها و جذابيت هايي را که فکر مي کردم وجود دارد. حتي مواقعي هم که ناراحت هستم براي اينکه آرامش پيدا کنم به لوکيشن هاي محل فيلمبرداري سر مي زنم چرا که انرژي موجود در کار حال و هواي مرا عوض مي کند. ولي متاسفانه اتفاقي که مي افتد اين است که در اين حرفه آدم ها رفيق نيستند بلکه رقيب هستند و اگر تو داراي جايگاهي شوي به تعداد دوستاني که داري دشمن پيدا مي کني و سعي مي کنند که جلوي پيشرفت تو را بگيرند. اعضاي بعضي از اقشار مثل بازيگران مثل يک تيم فوتبال مي مانند که هدفشان گل زدن است. از اين رو همه بايد با هم دوست و يکدست باشند و با هم پاس کاري کنند وگر نه به هدفشان نمي رسند. عدم همکاري لازم و زيرآب زدن در بعضي مواقع، از مواردي بود که من قبل از ورود به اين حرفه فکرش را نمي کردم و اکنون مرا خيلي آزار مي دهد.

احسان کرمی

احسان کرمی مجری و بازیگر تلویزیون با انتشار پستی در صفحه خود در اینستاگرام، از درگذشت مادربزرگش خبر داد و نوشت: «مادر بزرگ رفت مامان جون روحتون شاد.»

احسان کرمی که این روزها اجرای مسابقه خنداننده شو را در برنامه «خندوانه» برعهده دارد با انتشار تصویری از خود، پدر و مادربزرگش در اینستاگرام نوشت: «مادر بزرگ رفت، مامان جون روحتون شاد. سفره رنگين، چاى هميشه آماده، آش جوى نذرى، كار،خنده هاى نقلى، پشتى، گلدون، ظرف ميوه، كار و كار، صبحانه و مرباى آلبالو، مهمون و احترام، چينى گل سرخى، كار و كار و كار، رفتن آقا جون، تلاش، كار، سكته، بيمارستان، ويلچر، تلاش، پرستار، تلاش، بيمارستان، آى سى يو، در بسته، اميد، تلاش، تسليم، خواب راحت هميشگی.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.