2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تازه‌ترین خبرها از کتایون ریاحی، مهراوه شریفی نیا، حسین ماهینی، سحر ولدبیگی و...

تازه‌ترین خبرها از کتایون ریاحی، مهراوه شریفی نیا، حسین ماهینی، سحر ولدبیگی و...

دوات آنلاین-اخبار مربوط به دنیای سلبریتی‌ها را امروز با اخباری از کتایون ریاحی، مهراوه شریفی نیا، حسین ماهینی، سحر ولدبیگی، مهدی فخیم‌زاده و جمشید هاشم پور و پادینا رهنما پیگیری می‌کنیم.

 

کتایون ریاحی روی ویلچر

کتایون ریاحی تصویری از خودش روی ویلچر در اینستاگرام منتشر کرد. او در این عکس با پایی گچ گرفته روی ویلچر نشسته است. ریاحی درباره حادثه‌ای که منجر به این آسیب‌دیدگی شده، توضیحی نداده است.

او در اینستاگرام نوشت:‌ «از پرسنل مهربان بیمارستان فوق تخصصی گلستان نیروی دریایی کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.»

 

گردش خانوادگی حسین ماهینی

حسین ماهینی بازیکن 32 ساله تیم پرسپولیس که سال 91 ازدواج کرده به همراه همسر و فرزندش شب‌گردی کردند. این بازیکن عکسی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: عشقم هر لحظه با تو زندگی داره احساس شادی ممنونم از تو که این عشق با یه دنیا‌خاطره، هدیه به من دادی.

 

جمشید هاشم‌پور و پادینا رهنما در یک قاب

جمشید هاشم‌پور و پادینا رهنما جلوی دوربین فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» کار یعقوب غفاری رفتند.فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری که این روزها مراحل فیلمبرداری را طی می‌کند به نیمه رسیده است و این روزها جمشید هاشم‌پور و پادینا رهنما مقابل دوربین حاضر شده‌اند. این فیلم یک طنز اجتماعی با محوریت فرار مغزها و تولید داخلی است.

حامد همایون، امیرعباس گلاب و رضا یزدانی سه خواننده‌ای هستند که در فيلم حضور دارند و قرار است خوانندگان دیگری به این فیلم اضافه شوند.

به گفته یعقوب غفاری، کارگردان این فیلم، استفاده از آخرین تکنولوژی روز سینما در زمینه جلوه‌های ویژه بصری از ویژگی‌های «ماموریت غیر ممکن» است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت كند .پس از متوجه شدن این داستان کریم، ۲ راه بیشتر ندارد...»

 

دعای سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی عکسی از خودش و همسرش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: خداوندا آن که را تو هدایت کنی، کسی نمی تواند گمراهش کند، همچنانکه آن را که تو گمراه کنی کسی نمی تواند هدایتش نماید.

هیچ کس نمی تواند مانع عطای تو گردد، همچنانکه هیچ کس نمی تواند آن را که منع نموده ای، عطایی رساند.

آنچه را که تعجیل اش را خواسته ای کسی نمی تواند به تأخیر اندازد همچنانکه آنچه را که تأخیرش را اراده نمودی کسی نمی تواند جلو بیندازد.

آنچه را که تو بگسترانی کسی نمی تواند برچیند همچنانکه آنچه را که تو برچینی کسی نمی تواند بگستراند

پس مرا همواره به رحمتت یاد کن و به خطاهایم نگیر و بر فضل خویش بیفزاکه من به سوی تو راغب ام

 

همدردی شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در اینستا گرام از مردم جنوب یاد کرد و نوشت: خطاب به مردم مهربانِ جنوب به خصوص خرمشهر و آبادان: اون شش ماهی که توی شهرتون کار کردم، ازتون فقط مهربونی و خوبی و معرفت دیدم.

با دیدنِ آثار گلوله و جنگ که هنوز بر خونه‌ها و دیوارها و کوچه‌ها وجود داشت، از خودم می‌پرسیدم که شما، مردمِ کم‌نظیرِ جنوب با وجود کمبود امکانات و عدم رسیدگی‌ها چه جوری همیشه لبخند می‌زنید و لباس‌های خوش‌رنگ می‌پوشید و شور و نشاط شهرتون رو حفظ می‌کنید؟!

این روزها با اندوه می‌بینم اونقدر زیاد در حق شما اجحاف شده که اون لبخند زیبا از روی صورتتون رفته!

نمی‌دونم از من و امثال من چه کمکی برمیاد تا خرمشهر، آبادان و همه‌ی شهرهای زیبای جنوب همونی بشن که شایستگی و استحقاقش رو دارن، فقط می‌دونم که دلِ من و دلِ “اکثرِ” مردمِ ایران بابت ظلمی که از جنگ تا امروز در حق شما شده، به درد اومده و با همه‌ی وجودمون باهاتون احساس همدردی می‌کنیم.

 

فخیم زاده مرخص شد

مهدی فخیم‌زاده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون امروز ۱۳ تیرماه از بیمارستان مرخص شد. او چند روز پیش به دلیل تصادف سر صحنه فیلمبرداری فیلم خود با نام «مشت آخر» در شمال کشور دچار حادثه و در بیمارستانی در شمال کشور بستری شد و بعد از آن به بیمارستانی در تهران انتقال یافت. فیلم اولین مصاحبه فخیم زاده بعد از به هوش آمدن را اینجا ببینید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.