2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بازجویی از قاتل شرور معروف تهران

بازجویی از قاتل شرور معروف تهران

دو زندانی که به عنوان متهمان اصلی پرونده قتل شرور معروف تهران شناخته شده‌اند در دادسرای جنایی تهران بازجویی شدند. آنها حضور در درگیری مرگبار را قبول کردند و گفتند جمع زیادی در این نزاع شرکت داشتند.

دوات آنلاین-دو زندانی که به عنوان متهمان اصلی پرونده قتل شرور معروف تهران شناخته شده‌اند در دادسرای جنایی تهران بازجویی شدند. آنها حضور در درگیری مرگبار را قبول کردند و گفتند جمع زیادی در این نزاع شرکت داشتند.

 

وحید مرادی که از افراد شرور تهران بود و به واسطه فعالیت‌هایش در اینستاگرام به فردی معروف تبدیل شده بود بعد از آن‌که در جریان نزاع یکی از دوستانش را کشت هنگام فرار به کشور ترکیه در منطقه مرزی دستگیر و به زندان رجایی‌شهر منتقل شد.

 

پرونده اتهامی وحید هنوز در مرحله مقدماتی بود که بعدازظهر دوشنبه خبر رسید او در جریان درگیری در زندان کشته شده است. بعد از آن پرونده‌ای تازه تشکیل و تحقیقات آغاز شد تا این‌که ابتدا فردی به نام سعید مظنون اصلی این قتل شناخته شد.

 

سعید به دو اتهام در زندان به سر می‌برد. او روز 13 بهمن سال 95 در جریان نزاع فردی را به سلاح ساچمه‌زنی به قتل رساند. علاوه بر آن در یک سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر لاهیجان نیز دست داشت. او وقتی از سوی بازپرس جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: وحید از وقتی به زندان آمده بود خیلی کری می‌خواند و داد و فریاد راه می‌انداخت. او به خودش لقب عقاب ایران داده بود. روز حادثه به دلیل این‌که شاهد تازه‌ای در پرونده خودم پیدا شده بود من را از زندان به اداره آگاهی بردند. وقتی برگشتم زمان هواخوری بود. وحید دوباره شروع به کری خوانی کرده بود که دعوا شروع شد. در این دعوا خیلی‌ها شرکت داشتند و همه به هم ضربه می‌زدند. فقط ما نبودیم که وحید را می‌زدیم. دوستان وحید هم طرف مقابل را با تیزی‌های دست‌ساز می‌زد و روی هم روغن و آب جوش می‌ریختیم تا این‌که قتل اتفاق افتاد.

 

این متهم قتل وحید را به صراحت قبول نکرده اما آن را رد نیز نکرده است.

 

متهم دوم این پرونده مردی به نام عباس است. او نیز در بازجویی‌ها گفت: من سال 85 در یک ماجرای خانوادگی مرتکب قتل شدم اما توانستم از اولیای دم رضایت بگیرم و تمام کارهایم انجام شده بود تا از زندان آزاد شوم. من ضربه مرگبار را به وحید وارد نکردم اما در دعوا شرکت داشتم.

 

تحقیقات نشان داده است نفر سومی نیز در این پرونده نقش دارد که به زودی از او هم بازجویی خواهد شد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.