2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رابطه نامشروع با وعده ازدواج

رابطه نامشروع با وعده ازدواج

مدتی قبل متوجه شدم رامین با دختران دیگری هم ارتباط دارد به او گفتم چرا این کار را می‌کنی و مگر قرار نیست با هم ازدواج کنیم اما به من گفت که علاقه‌ای به ازدواج با من ندارد و مرا دوست ندارد...

دوات آنلاین-دختر جوان وقتی از ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش ناامید شد از او شکایت کرد و مدعی‌ شد 5 سال مورد تعرض قرار می‌گرفت.

 

به گزارش دوات آنلاین این دختر به نام ریتا در شکایت خود گفت: رامین 5 سال است که به من وعده ازدواج داده و در این مدت بارها و بارها با من رابطه برقرار کرده‌ است. او مرا به خانه مادرش می‌برد و از من می‌خواست که با هم رابطه داشته‌ باشیم. از آنجایی که فکر می‌کردم قرار است با هم ازدواج کنیم مخالفتی نمی‌کردم. رامین دوست برادرم بود و مدام به خانه ما رفت و آمد می‌کرد و حتی خانواده‌ام امکانات‌شان را در اختیار او قرار داده و به او خانه‌ای در شهرستان داده‌ بودند که درس بخواند.

 

دختر جوان گفت: مدتی قبل متوجه شدم رامین با دختران دیگری هم ارتباط دارد به او گفتم چرا این کار را می‌کنی و مگر قرار نیست با هم ازدواج کنیم اما به من گفت که علاقه‌ای به ازدواج با من ندارد و مرا دوست ندارد.

 

این دختر گفت: او از من سوء استفاده و بعد ما را رها کرده است. من خیلی عصبانی و ناراحت بودم و برایم دنیا به آخر رسیده‌ بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم خودکشی کنم. مقدار زیادی قرص خوردم اما خانواده‌ام نجاتم دادند و رامین هم به دیدارم آمد اما وقتی از بیمارستان مرخص شدم به من گفت که تغییری در تصمیم اش ایجاد نشده و همچنان قصد ازدواج ندارد من هم از او شکایت دارم چون مرا اغفال کرد.

 

بعد از گفته‌های دختر جوان رامین بازداشت شد. او اتهام وارده را رد کرد و گفت: ریتا خواهر دوست من بود. من و برادر ریتا رابطه بسیار صمیمی‌ داشتیم و مدام به خانه هم رفت و آمد می‌کردیم در آنجا بود که با ریتا آشنا شدم 5 سال از این ماجرا گذشت و ریتا به من ابراز علاقه‌ کرد اما من دوستش نداشتم به خاطر همین هم گفتم امیداور نباشد او هم وقتی از من ناامید شد خودکشی کرد. وقتی او در بیمارستان بستری بود به دیدارش رفتم چون سال ها با برادرش دوست بودم و رابطه خوبی با هم داشتیم و به خانواده اش مدیون بودم اما این به خاطر عذاب وجدان نبود چون رابطه خاصی بین ما نبود.

 

هرچند پسر جوان منکر همه چیز بود اما در نهایت هیات قضات شعبه 4 وارد شور شدند و متهم را به 99 ضربه شلاق و 2 سال تبعید محکوم کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.